پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن دو جداره آلومینیومی
در چند سال گذشته، پارتیشن ‌های اداری به یک روند محبوب در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی و همینطور بهره مندی مفید از فضای مورد نظر تبدیل شده‌اند و همچنان در حال افزایش محبوبیت در سراسر جهان هستند. پارتیشن دوجداره آلومینیومی، از ترکیب آلومینیوم، شیشه، MDF و یا ترکیبی از این عناصر ساخته شده است و ترکیب آن‌ها بسته به نوع کاربری و سلیقه مشتری و فضایی که مورد استفاده قرار میگیرد، متفاوت باشد. گروه تولیدی نماپارات با نزدیک به 15 سال سابقه ی کار سعی کرده بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت در اجرای انواع پارتیشن های اداری از جمله پارتیشن آلومینیومی دوجداره در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ما همراه باشد تا با پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره و اجزای تشکیل دهنده آن و همینطور مزایا و ویژگی ها و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (9 امتیاز)

پارتیشن آلومینیومی به مجموعه پارتیشن هایی گفته میشود که ترکیبی از چوب، شیشه و آلومینیوم است.  در واقع سازه اصلی آن آلومینیوم قوی و با استحکام بالا می باشد ولی میتوان به عنوان مثال با ام دی اف و کرکره های دستی و برقی و یا شیشه سکوریت ساده ترکیب شود و بر زیبایی ظاهری آن افزوده شود، که طراحی و ساخت آن به محیط مورد استفاده و رنگ دکوراسیون بستگی دارد. به طور گسترده در ادارات، سالن های نمایشگاه خودرو و سازمان ها، به دلیل استحکام بالا و محکم بودن استفاده می شود.

و همچنین وقتی از متریال آلومینیوم برای ساخت این نوع پارتیشن ها استفاده میشود از نظر هزینه نیز، قیمت آنها نیز نسبت به استفاده از این متریال برای ساخت بیشتر میشود.

پارتیشن دو جداره آلومینیومی

انواع پارتیشن بندی آلومینیومی

پارتیشن آلومینومی دو نوع اصلی آن، پارتیشن تک جداره آلومینیومی و پارتیشن دوجداره آلومینیومی  میباشد که نوع تک جداره ی آن برای محیط هایی که سر و صدای کمتری دارد معمولا استنفاده میشود و از از آلومینیوم به عنوان فرم و اسکلت بندی و از ام دی اف و شیشه به عنوان پرکننده استفاده میشود. که قطر این نوع پارتیشن ها حدود چهار تا شیش سانتیمتر میباشد که عرض و ارتفاع آن بسته به محیطی که استفاده میشود کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد

نوع دوم که پارتیشن دوجداره آلومینیومی میباشد در محیط های به مراتب شلوغتر به دلیل اینکه میتواند تا حدودی هم عایق صدا و هم حرارت باشد و از استحکام بالاتری برخوردار است مورد استفاده قرار میگیرد. که در این نوشتار در ادامه بیشتر راجب آن گفته میشود.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن دوجداره آلومینیومی نماپارت

پارتیشن اداری آلومینیومی که یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن اداری محسوب میشود، همانطور که گفته شد بیشتر در محیط های اداری و سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد. پارتیشن دوجداره آلومینیومی که نوع دوم پارتیشن بندی آلومینومی محسوب میشود،که در ساخت این نوع پارتیشن ها از نوار های پر کننده بی رنگ بین سازه های شیشه ای استفاده میشود که همین باع میشود از نفوذ سر و صدا و حرارت جلوگیری کند و استحکام را هم بالا میبرد.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی می‌تواند ترکیبی از پارتیشن MDF و آلومینیوم، پارتیشن آلومینیوم و شیشه ، از هر سه ماده ساخته شود. در واقع سازه اصلی یا فریم پارتیشن آلومینومی، آلومینیوم قوی و محکم می باشد، و به این دلیل پارتیشن آلومینیومی نامیده می‌شود. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد و ارتفاع آن با توجه به سلیقه مشتری و کاربرد آن کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف ساخته و نصب میگردد.

نصب پارتیشن دو جداره آلومینیومیپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش و نصب پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

پارتیشن دوجداره آلومینیومی به صورتی طراحی شده اند که  دو لایه شیشه های سکوریت 4 یا 8 میل در فریم آلومینیومی که به صورت قاب دور شیشه می چرخد قرار می گیرد و قطعات مختلف آن به همدیگر وصل می شود. درب هایی که در این نوع پارتیشن ها مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از جنس آلومینیوم و پرکننده داخلی آن از جنس شیشه و ام دی اف باشد. و بنا به خواسته ی مشتری میتوان به جای استفاده ی این ترکیب از در های تمام MDF نیز استفاده کرد.

پارتیشن دو جداره آلومینیومی

اجزای تشکیل دهنده پارتیشن اداری دو جداره آلومینیومی

  1. فریم اصلی پارتیشن ها از جنس آلومینیوم میباشد
  2. پنل های داخلی پارتیشن از جنس شیشه سکوریت و ضخامت 6 میلیمتر و شیشه ی ۴ و ۶ میلیمتری با توان سنبلاست
  3. طراحی سندبلاست در طرح های متنوع
  4. پنل های داخلی پارتیشن از جنس ام دی اف و ضخامت 16 میلی متر با روکش ملامینه
  5. قرار دادن کرکره آلومینیومی 16 میلی متری در داخل پارتیشن ها
  6. قابلیت نصب محفظه عبور جریان برق و دسترسی آسان به کابل های عبوری
  7. درب پارتیشن ها از جنس شیشه های 8 میلی متری سکوریت با ترکیب ام دی اف و مجهز به قفل و دستگیره در طرح های مختلف سندبلاست و چهارچوب آلومینیومی بنا به خواسته ی مشتری

پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره

ویژگی ها و مزایای پارتیشن دو جداره آلومینیومی

  1. نصب سریع و آسان آن بدون ایجاد گرد و خاک هنگام نصب پارتیشن دوجداره آلومینیومی
  2. سبک و استحکام بالا، تنوع و رنگ بندی بالا، انعطاف پذیری
  3. قابلیت جابه جایی آسان و سریع به دفعات زیاد
  4. ایستایی و استحکام بالا
  5. طول عمر بالایی دارد
  6. امکان استفاده از کرکره برقی و دستی
  7. قابلیت نور پردازی
  8. مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد
  9. امکان تعویض قطعات در هنگام خرابی به آسانی امکان پذیر است
  10. مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدن و عدم نیاز به رنگ آمیزی
  11. حریم خصوصی و امن و بی سر و صدا
  12. مقاومت مناسبی در برابر صوت دارد
  13. سیم‌کشی‌های وسایل اداری و دیگر تأسیسات ساختمان در پارتیشن دوجداره محفوظ است

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

معایب پارتیشن اداری آلومینیومی

یکی از مهم ترین ایراد هایی که میشود از این نوع پارتیشن ها گفت، این است که شکل ظاهری آن نسبت به سایر پارتیشن های اداری برای مثال پارتیشین ام دی اف از زیبایی کمی برخوردار است. و ایراد دیگری که دارد این است که اتصلات آن آلومینیوم میباشد و  به مرور زمان و هنگام باز و بسته کردن درب ها و استفاده ی مکرر آن شاهد سر و صدا از محل اتصالات بدلیل از تنظیم خارج شدن و رگلاژ خواهیم بود.

خرید و قیمت پارتیشن دوجداره آلومینیومی نماپارت

قیمت طراحی و ساخت پارتیشن دو جداره آلومینیومی بر اساس نوع ، کیفیت و میزان متریال مصرفی ، اندازه، طرح و رنگ ها، اجرت سازندگان و نصابان و همچنین متراژ درخواستی پارتیشن محاسبه میشود. شما برای اطلاع دقیق تر و دریافت قیمت تمام شده و همینطور مشاوره ی رایگان جهت پرسش سوال هایتان می توانید با مشاوران متخصص نماپارت با این شماره 09120399509 ) تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن نمونه کار های گروه تولیدی نماپارت پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه ی پروژه ها سر بزنید.

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

نحوه ی سفارش و خرید پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره از نماپارت

گروه تولیدی نماپارت سعی کرده در همه ی این سال ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی نصب انواع پارتیشن ها و صنعت دکوراسیون داخلی به مشتریان خود، رضایت آن ها را جلب کند و بهترین محصول را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. مراحل سفارش پارتیشن دوجداره آلومینیومی از گروه تولیدی نماپارت به صورت زیرمیباشد:

  • در مرحله ی اول شما میتوانید عکس از فضای کارتان و یا هر محیطی که میخواهید پارتیشن بندی کنید را به شماره ی09120399509) در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و یا کارشناسان ما برای دیدن محل اجرای پروژه در آنجا حضور پیدا میکنند.
  • در مرحله ی دوم، محاسبه ی دقیق ابعاد و اندازه ها توسط کارشناسان ما صورت میگیرد و بعد از آماده سازی پیش فاکتور و قیمت تمام شده پروژه به مشتری ارسال میشود.
  • در مرحله سوم، پس از تایید هزینه تمام شده توسط مشتری، نقشه ی کار برای مشتری ارسال میشود.
  • مرحله ی چهارم، بعد از اینکه نقشه کار توسط مشتری تایید شود ، سفارش برش شیشه و ام دی اف و دیگر وسیله ها به کارخانه انجام میگیرد.
  • در مرحله ی آخر، بعد از آماده سازی وسیله ها ، گروه تولیدی نماپارت تکنسین های خبره ی خود را به محل پروژه ارسال میکند.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

سوالات متداول

  1. قیمت پارتیشن دوجداره آلومینیومی به چه صورت میباشد؟

هزینه و قیمت پارتیشن دوجداره آلومینیومی با توجه به نوع، اندازه، طرح و رنگ هزینه های متنوعی دارد. شما میتوانید برای اطلاع دقیق تر و دریافت قیمت تمام شده با شماره ی ( 09120399509 ) تماس حاصل فرمایید.

  1. چرا قیمت پارتیشن دوجداره آلومینیومی نسبت به پارتیشن تک جداره آلومینیومی بیشتر میباشد؟

در مدل پارتیشن های دوجداره به دلیل اینکه از ام دی اف گلاس یا ام دی اف چرمی استفاده می شود، همین باعث میشود که قیمت آن بیشتر شود.

  1. نحوه ی سفارش پارتیشن دوجداره آلومینیومی از گروه تولیدی نماپارت به چه صورت میباشد؟

با توجه به اینکه ثبت سفارش از تولیدی نماپارت با دقت صورت می گیرد، نیاز به مکالمه به صورت تلفنی یا حضوری وجود دارد و یا میتوانید عکس از فضای کارتان و یا هر محیطی که میخواهید پارتیشن بندی کنید را به شماره ی ( 09120399509) در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و یا کارشناسان ما برای دیدن محل اجرای پروژه در آنجا حضور پیدا میکنند تا سفارشات به درستی و دقیقاً مطابق با نظر و سلیقه مشتریان ثبت شود و در مدت زمان مقرر حاضر شود. نماپارت از این طریق احتمال هرگونه اتلاف سرمایه و انرژی را به حداقل رسانده است.

  1. آیا گروه تولیدی نماپارت به غیر از تهران برای دیگر شهر های ایران سفارش قبول میکند؟

بله گروه تولیدی نماپارت با ارائه بهترین خدمات و محصولات با کیفیت بالا و هزینه ی مناسب در خدمت شما همراهان گرامی در اقصی نقاط ایران می باشد.

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf