ویژگی های میز اداری خوب

میز اداری خوب
میز اداری خوب به معنای واقعی کلمه، فقط میز یا سطح مسطح و یا چهار پایه نیست، بلکه عامل رشد و ترقی یک محیط اداری است، زیرا بستری برای تمرکز و انجام فعالیت های روزمره یک کارمند در یک محیط اداری است. و از آنجایی که فضای کار محیطی میباشد که بیشتر ساعات روز در آنجا سپری میشود پس لازمه سلامت شما داشتن میز اداری خوب و مناسب میباشد. گروه تولیدی نماپارات با نزدیک به 15 سال سابقه ی کار سعی کرده بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت در اجرای پارتیشن اداری و دکوراسیون داخلی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ما همراه باشد تا با ویژگی های میز اداری خوب و مناسب کار بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (2 امتیاز)

میز اداری خوب متناسب با هر نوع وضعیتی است، در واقع متناسب با نیاز کارمند یا کارگر ساخته می شود و حتی می تواند با انعطاف پذیری خود با محیط اداری، مبل اداری، پارتیشن اداری مدرن و … ترکیب شود.

همچنین اگر در خانه کار نکنید، وجود یک میز به منظور ارتباطات و فناوری و کسب اطلاعات از شیوه زندگی در دنیای مجازی مورد نیاز است. امروزه در تمام منازل  شاهد حداقل یک میز کامپیوتر مجهز به تجهیزات کامپیوتری هستیم که این عامل رابطه مستقیمی با ضرورت میز اداری خوب حتی در محیط زندگی و اتاق استراحت دارد.

میز اداری مدرن

ویژگی های میز اداری خوب چیست؟

اندازه و نوع میز اداری مورد نظر شما با توجه به اندازه دفتر اداری و نوع کارهایی که انجام می دهید، تعیین می شود. میز اداری خوب باید متناسب با دفتر و مساحت محیط اداری و مغایر با دکوراسیون داخلی محیط اداری ساخته و تعبیه شود.

در گام اول اندازه دفتر خود را اندازه گیری کنید تا مشخص شود میز در چه ابعادی داخل فضای اتاق کاری خود احتیاج دارید. هنگام اندازه گیری فضا حداقل دو پا از فضای پیرامون به منظور عبور و مروردر اطراف خود جای خالی بگذارید.

سپس درهای ورودی و راه پله ها را اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که میز اداری در وهله اول به محیط اداری شما وارد می شود یا خیر؟ اگر درهای باریک و راهروهای باریک زیادی برای حرکت در مسیر انتخاب اتاق وجود داشته باشد، باید در انتخاب خود اندازه را در ها را لحاظ کرد و آن را ملاک اولیه قرار دهیم. به طور کلی باید در همه فضا ها متناسب با ابعاد و تناسب با در ها و راهرو های محیط اداری توجه زیادی کرد.

هنگام خرید یک میز اداری خوب مراقب باشید. ارتفاع میزی که شما انتخاب میکنید باید به گونه ای باشد که هنگام تایپ روی صفحه کلید، آرنج و دست های شما موازی با زمین باشند و پاهای شما باید روی زمین صاف باشند و پاهای شما باید به راحتی در زیر میز قرار گیرند.

خرید میز اداری خوب و استانداردپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش میز اداری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

میز اداری خوب

کاربرد میز اداری در محیط اداری

چیدمان دفتر ممکن است مهم ترین عامل به نظر نرسد، اما این عاملی است که باید تمرکز زیادی برای انجام آن مد نظر قرار داد و  تصمیم گیری زود هنگام آن ممکن است همه چیز را کسل کننده کند و تاثیر منفی بر نیروی کار داشته باشد. در چیدمان یک دفتر پس از نصب پارتیشن اداری انتخاب میز اداری خوب و مبلمان اداری بسیار حائز اهمیت است.

کلید بارز یک کسب و کار موفق استخدام بهترین و درخشان ترین افراد برای تیم کاری است،اما فعال کردن آنها در بالاترین سطح ممکن، برای اجرای شرکتی کارآمد حیاتی است. کارمندان به کمک میز خود می تواند فضای مناسبی به جهت رشد فکری و انجام طرح های خلاقانه داشته باشند. سطح مسطح میز امکان طراحی هر نقشه ای را امکان پذیر می کند.

اگر به مشکلات اشتباه نگاه کنیم؛ اگر در انتخاب صندلی اداری و میز اداری خوب و مناسب دچار لغزش شوید، ممکن است عواقب شدیدی به تجارت شما وارد شود. اگر چه شاید این جمله در دیدگاه اول بسیار ساده و مضحک به نظر برسد اما عمق ماجرا مفهومی بسیار عمیق دارد.

به بیان ساده هر چیزی باعث افزایش سطح استرس، عدم رضایت شغلی، غیبت و گردش مالی کارکنان شود، می تواند تجارت شغلی شما ورشکست کند، خواه این عوامل میز اداری باشد یا شکست در یک پروژه بزرگ…

میز اداری

میز اداری استاندارد

نقطه شروع میز اداری

طی چند دهه گذشته با الهام گرفتن بیشتر از محیط خانه، محل کار افراد به سرعت تکامل یافته است، زیرا شرکت ها در تلاش هستند تا فضاهای راحتی ایجاد کنند که کارکنان بتوانند تا حد ممکن تولید کننده و خلاق باشند.

قرن 18 را می توان عامل انقلاب محیط های اداری دانست. زیرا در این قرن  مفهوم ساختمان اختصاصی اداری به منظور فعالیت تجاری در میان مردم شکل گرفت، مبلمان و میز اداری مورد استفاده در امروز، از آنچه در گذشته استفاده می شد تفاوت عمیق و زیادی دارد.

اولین دفاتر با ردیف میزها و صندلی هایی با مدیریت مستقر در قسمت بالا  دفاتر خصوصی به همراه دکوراسیونی مبله اداره می شد. در نیمه دوم قرن 18 ، میزهای اداری فانتزی با سیستم های تشکیل پرونده نوآورانه رایج شدند که دارای کشو هایی به منظور افزایش فضا و تفکیک اسناد و مدارک بودند.

جابجایی شرکت ها و ایجاد فضای اداری و وجود حریم خصوصی به نام میز اداری، بر محبوبیت کار تایپیست ها، پذیرندگان و پرسنل اداری افزود. این عامل سبب شد تا آشپزخانه های اداری نیز مجهز به میز ناهار خوری شوند.

طراحی میز اداری خوب،سبب توسعه و افزایش تقاضا برای میز اداری جذاب و کاربردی تر برای دفاتر خصوصی، کارخانه ها و … شد. از آنجایی که همواره دفاتر خصوصی معمولاً حاوی راه حل های ظریف به منظور طراحی دکوراسیون داخلی و  فضای لازم به منظور جذب مشتری هستند، در نتیجه واکنش بسیار خوبی به جهت ساخت یک میز اداری ارزان همراه با خلاقیت های نوآورانه نشان دهنده این موضوع است که می توان نمای جذاب و محیط وسیعی به منظور انجام اعمال ارباب رجوع داشت.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

یکی از پیشگامان تولید میز اداری جورج نلسون بود که تشخیص داد برای ایجاد پتانسیل کاری و رشد روز افزون در محیط اداری، ویژگی های حریم خصوصی به کمک پارتیشن اداری و بستر میز اداری و مبلمان اداری را تحقق ببخشیم. این موضوع می تواند تحول بزرگی در بازار فروش محصولات ایجاد کند. میز اداری خانگی جورج نلسون که در سال 1947 ساخته شد، هنوز هم به عنوان یکی از طرح های کلاسیک و ناب محسوب می شود.

پس از جنگ جهانی اول و دوم ، محیط های کاری هم چنان به رشد و تکامل خود ادامه دادند که این طرح تعاملی بیشتر بین کارمندان و پرسنل اداری و  تشویق ها بود. از این رو میز اداری و ایجاد یک فضای شغلی و حریم خصوصی به کمک پارتیشن اداری توانست یک دفتر اداری را به یک فضای فعال پر جنب و جوش تر تبدیل کند که البته مبلمان اداری و میز اداری  در مرکز این موضوع قرار گرفت.

تعداد زیادی از تولید کنندگان مبلمان اداری و میز اداری خوب به صورت ویژه در این دوره درخشیدند. تولید کنندگان با شدت و رقابت بیشتر، محصولات مختلف را با کیفیت و خلاقانه، با مشخصات مختلف و زیبایی ها و طراحی های مختص خود روانه بازار کردند.

امروزه محصولات نوآورانه جدید هم چون میز اداری خوب و استاندارد، صندلی اداری، میز جلسات اداری، مبلمان اداری و … هم چنان با پیشرفت تکنولوژی به محیط کار نفوذ می کنند و این روند قرار است هم چنان ادامه داشته باشد. چنین است که چند نسل آینده از محیط کار به عنوان ابزاری برای بازتاب و تبلیغ برند و جذب بهترین استعداد ها استفاده می کند.

طبق آخرین بررسی ها 20 درصد کارمندان محیط اداری مناسب و دارا بودن حریم خصوصی را به کاهش حقوق ماهیانه ترجیح می دهند. این موضوع به اثبات رسیده که محیط اداری آرام و بدون استرس، در اختیار داشتن نور کافی، داشتن طراحی دکوراسیون داخلی و … می تواند بر عملکرد کارمندان تاثیر مثبتی بگذارد.

اکنون ارگونومی و ارتقاء حرکت در محیط کار به عنوان اصلی ترین چالش برای صنعت طراحی مبلمان اداری و میز اداری تلقی می شود، همه اینها در حالی است که امروزه میزهای اداری ایستاده و میزهای جلسات بلند کمک زیادی به سازمان یافتگی کار ها می کند، علاوه بر این، میز اداری خوب و مبلمان اداری نقش مهمی در تشویق و افزایش مشارکت و تسهیل تعامل بیشتر بین کارکنان دارد. همچنین وجود یک حریم خصوصی و دارا بودن میز اداری به کارمند شخصیت می بخشد.

میز اداری ام دی اف

مقایسه انواع میز اداری

میز اداری شیشه ای میز اداری آلومنیومی میز اداری چوبی میز اداری MDF عنوان ردیف
متوسط بالا متوسط بالا تنوع 1
دارد/ بسیار سبک اما پر خطر دارد/ متناسب دارد/ کمی سنگین دارد/ سبک امکان جا به جایی 2
هست هست نیست نیست ضد رطوبت 3
نیست هست نیست نیست ضد حریق 4
کم بالا متوسط متوسط مقاومت 5
بالا کم متوسط رو به بالا متوسط زیبایی 6
کم بالا متوسط متوسط استحکام 7
به مراتب گران مقرون به صرفه گران ارزان قیمت 8

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

میز اداری مدرن

خرید و قیمت میز اداری خوب و استاندارد

انتخاب میز اداری خوب و مناسب رابطه نزدیکی دارد که با سلیقه افراد عجین شده است. در نتیجه برای انتخاب میز اداری ارزان باید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. در انتخاب میز موارد زیادی نظیر سلیقه گروهی، دکوراسیون داخلی، جنبش دیوار، پارتیشن محیط اداری بسیار حائز اهمیت است. در بیشتر مواقع میز اداری مدرن یکی از بهترین انتخاب ها است، تا حداقل 70 درصد از موارد ذکر شده را شامل شود و به محیط اداری طراحی دکوراسیون جذاب و خلاقانه ای ببخشد.

اگر قصد خرید میز اداری با ارتفاع استاندارد و مناسب را دارید، می‌توانید از گروه تولیدی نماپارات بدون هیچگونه نگرانی خرید کنید. محصولات نماپارت با طراحی درست و استاندارد قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت سفارش محصول با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما تماس بگیرید. (09120399509)

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf