پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن دوجداره ام دی اف
پارتیشن ام دی اف به طور کلی به دو شکل پارتیشن ام دی اف تکجداره، پارتیشن ام دی اف دوجداره با پرده کرکره ولومی تولید میشود و در منازل و ساختمان های مسکونی و بیشتر در محیط های اداری به دلیل اینکه از لحاظ ساختاری بسیار محکم و طول عمر زیادی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. گروه تولیدی نماپارات با نزدیک به 15 سال سابقه ی کار سعی کرده بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت در اجرای انواع پارتیشن های اداری از جمله پارتیشن دوجداره ام دی اف در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ما همراه باشد تا با پارتیشن دو جداره ام دی اف چه کاربردی دارد؟ و همینطور مزایا و ویژگی ها و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (6 امتیاز)

[vc_row][vc_column][vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_column_text]پارتیشن دوجداره ام دی اف از کاربردی ترین پارتیشن های دو جداره از جمله در فضا و محیط های اداری محسوب میشوند که متریال مصرفی این نوع پارتیشن MDF از  دو قسمت ام دی اف درجه یک و شیشه میباشد که برای ایجاد حریم خصوصی از شیشه های مات یا پرده های کرکره ای استفاده میشود. پارتیشن ام دی اف دوجداره از MDF  16 میلیمتری با روکش ملامینه و قسمت هایی که شیشه استفاده میشود، شیشه  4 و 6 میلیمتری با توان بالا که درجه آکوستیکی بسیار خوبی دارند تشکیل شده است.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

انواع پارتیشن دوجداره

پارتیشن های دوجداره از جمله پر مصرف ترین پارتیشن های اداری محسوب میشوند که می توانند فضای یک محیط اداری را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند و در بالا بردن راندمان کاری پرسنل ها نقش موثری را ایفا میکنند.در حالت کلی پارتشن های دوجداره به دو نوع پارتیشن دوجداره ام دی اف و پارتیشن دو جداره شیشه ای تقسیم بندی میشنود.

نصب پارتیشن دوجداره ام دی افپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش و نصب پارتیشن دوجداره MDF با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن دوجداره ام دی اف که یکی از انواع پارتیشن ها محسوب میشود علاوه بر اینکه قسمت های مورد نیاز و مختلف یک مکان را برای مثال مکان اداری، تفکیک میکند، قابلیت بسیار بالایی در جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی به دلیل مقاومت بالا و محکم بودنش دارد. ضخامت این نوع پارتیشن MDF دوجداره اداری ، 10 سانت است و در اندازه و ارتفاع های مختلف ساخته میشود که نسبت به کاربرد و درخواست مشتریان است.

ارتفاع پارتیشن های دوجداره ام دی اف که به دلایلی از جمله به جریان گردشی هوا و عایق بودن صدا و حرارت بستگی دارد، در ارتفاع کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف قابل تولید و اجرا می باشند. و همچنین ارتفاع شیشه های پارتیشن این مدل، هم بستگی به نور موجود در محل دارد و هم قرار گیری صندلی در پشت پارتیشن و سلیقه مشتریان و کاربرد آن متغییر می باشد.

از این نوع پارتیشن دوجداره ام دی اف میتوان برای ایجاد کابل های شبکه و سیم کشی هم به راحتی استفاده کرد.

پارتیشن دوجداره MDF

پارتیشن دو جداره شیشه ای

نوع دیگر پارتیشن ها که یکی از با کیفیت ترین نوع پارتیشن ها محسوب میشود، پارتیشن شیشه ای دوجداره می‎باشد که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل ساخته شده که به همین دلیل مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار میباشد که می‎تواند بسته به میزان هزینه و سلیقه مشتری متغییر باشد و خوبی این نوع پارتیشن ها این است که به راحتی جدا میشود و به هنگام تغییر مکان قابل حمل و استفاده ی دوباره میباشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1632230165949{margin-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”2422,2382,1957,2248,2172,2092,2437,2426″ img_size=”200×200″ css_animation=”fadeIn”][button btntext=”مشاهده نمونه کارهای بیشتر…” btnlink=”/projects” custom_links_target=”_blank” css=”.vc_custom_1632230236147{margin-top: 15px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزایای پارتیشن دوجداره MDF

  • جلوگیری از اتلاف انرژی به دلیل اینکه پارتیشن دوجداره ام دی اف عایق حرارت میباشد.
  • متنوع بودن طرح ها و بافت و رنگ پارتیشن دوجداره ام دی اف به خصوص در پارتیشن هایی که ارتفاع آن ها تا سقف میباشد.
  • وزنپارتیشن MDF در مقایسه با بقیه متریال ها کمترمیباشد.
  • این نوع پارتیشن ها خود ایستا هستند(به هیچ ستونی نیاز ندارند) و از مقاومت بالایی برخوردار میباشند.
  • برش و شکل پذیری راحت پارتیشن MDF.
  • دوام و مقاومت این نوع پارتیشن بسیار بالا میباشد و بعد از نصب آن در صورت نگه داری مناسب نیازی به تعمیر یا تغییر تا چندین سال نخواهد داشت.
  • مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و خمش و قابلیت آکوستیک

پارتیشن دو جداره ام دی اف

معایب پارتیشن ام دی اف دوجداره

  • هزینه وقیمت پارتیشن دو جدارهام دی اف  نسبت به پارتیشن تک جداره بیشتر می باشد ولی در برابر امکاناتی که دارد مقرون به صرفه خواهد بود.
  • در برخی ازمدل های پارتیشن MDF دوجداره امکان جا به جایی و تغییر شکل وجود ندارد.
  • در این نوع پارتیشن ها بعداز دو یا سه مرتبه جابه جایی، امکان نصب دوباره آن وجود ندارد.

 

اگر میخواهید راجب این مطلب ها بیشتر بخوانید روی آن ها کلیک کنید.

پارتیشن اداری متحرک و انواع آن

پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن دو جداره آلومینیومی

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

خرید و قیمت پارتیشن دوجداره ام دی اف نماپارت

گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد. و سعی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا و کم ترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

با توجه به توضیحاتی که در این نوشتار راجب پارتیشن دوجداره MDF گفته شد از جمله تنوع و مقاومت و کیفیت کار، شما می توانید بهترین کیفیت پارتیشن های دوجداره و پارتیشن تک جداره را از گروه تولیدی نماپارت بخواهید.

قیمت پارتیشن اداری MDF نماپارت کاملا بر اساس متریال مصرفی ، هزینه های پرسنلی و متراژ اجرا شده محاسبه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت خرید پارتیشن دو جداره ام دی اف با کمترین قیمت و نصب سریع با ما تماس بگیرید 09120399509 )

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

نحوه ی سفارش و خرید پارتیشن دوجداره ام دی اف از گروه تولیدی نماپارت

گروه تولیدی نماپارت سعی کرده در همه ی این سال ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی نصب انواع پارتیشن ها و صنعت دکوراسیون داخلی به مشتریان خود، رضایت آن ها را جلب کند و بهترین محصول را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. مراحل سفارش پارتیشن دو جداره ام دی اف از گروه تولیدی نماپارت به صورت زیرمیباشد:

  • در مرحله ی اول شما میتوانید عکس از فضای کارتان و یا هر محیطی که میخواهید پارتیشن بندی کنید را به شماره ی ( 09120399509) در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و یا کارشناسان ما برای دیدن محل اجرای پروژه در آنجا حضور پیدا میکنند.
  • در مرحله ی دوم، محاسبه ی دقیق ابعاد و اندازه ها توسط کارشناسان ما صورت میگیرد و بعد از آماده سازی پیش فاکتور و قیمت تمام شده پروژه به مشتری ارسال میشود.
  • در مرحله سوم، پس از تایید هزینه تمام شده توسط مشتری، نقشه ی کار برای مشتری ارسال میشود.
  • مرحله ی چهارم، بعد از اینکه نقشه کار توسط مشتری تایید شود، سفارش برش شیشه و ام دی اف به کارخانه انجام میگیرد.
  • در مرحله ی آخر، بعد از آماده سازی همه وسیله ها و ابزار ها، گروه تولیدی نماپارت تکنسین های خبره ی خود را به محل پروژه ارسال میکند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1636011990682{margin-bottom: 30px !important;}”]

نمونه پروژه های پیاده سازی شده توسط نماپارت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”2586,2585,2584,2583,2579,2580,2581,2582,2575,2576,2577,2578,2574,2573,2572,2571,2569,2570″ img_size=”200 x 200″ css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1636012362642{margin-top: 5px !important;margin-bottom: 30px !important;margin-left: 100px !important;border-top-width: 3px !important;border-right-width: 3px !important;border-bottom-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #f4f4f4 !important;border-left-color: #dddddd !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #dddddd !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf