بهترین ابعاد و مدل میز منشی

بهترین ابعاد و مدل میز منشی
یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری هر شرکت و اداره ای، میز منشی (کانتر پذیرش) میباشد. به دلیل اینکه کارمندان هر شرکتی به طور معمول نصف روز خود را تقریبا 8 ساعت از روز را در محیط کاریشان پشت میز خود سپری میکنند، بهتر است از مناسب ترین میز در ابعاد استاندارد استفاده کنند. از طرفی استفاده از بهترین ابعاد و مدل میز منشی باعث بهره وری بیشتر و جلوگیری از ایجاد خستگی در فرد میشود. با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید میز منشی اداری و یا شرکتی در مدل و ابعاد مناسب داشته باشید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (1 امتیاز)

بررسی بهترین ابعاد و مدل میز منشی

همانطور که گفته شد میز منشی (کانتر پذیرش) یکی از مهمترین بخش های دفتر شما به حساب می آید. به دلیل اینکه مراجعین شما بعد از ورود به هر اداره و یا شرکتی، اولین چیزی که با آن روبه رو میشوند و توجه آنها را جلب میکند میز اداری منشی میباشد.

انتخاب بهترین ابعاد و مدل میز منشی تاثیر زیادی در زیبایی بصری محیط و تناسب بیشتر بین دکوراسیون داخلی و مبلمان آن محیط ایجاد میکند و همچنین باعث بالا بردن پرستیژ و اعتبار آن شرکت میشود.

میز منشی

ابعاد و ارتفاع میز منشی (کانتر پذیرش) استاندارد چقدر است؟

میز منشی باید به گونه ای طراحی شود که دارای ابعاد و ارتفاع مناسب باشد. به دلیل اینکه منشی تقریبا نیمی از روز خود را در محیط کاری سپری میکند باعث خستگی و ایجاد مشکلات جسمی و ضعف عضلانی نشود. از طرفی اگر ابعاد میز پذیرش استاندارد باشد، باعث بهره وری بیشتر و بازدهی کار به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند.

با این حال سوالی که اینجا برای ما پیش می آید این است که اندازه ی استاندارد میز منشی ینی طول و عرض و ارتفاع  آن به چه صورت است؟

اندازه ی استاندارد میز پذیرش به صورت زیر میباشد:

  • طول: طول میز پذیرش طبق استاندارد 180 سانتی متر میباشد.
  • عرض: عرض میز طبق استاندارد 140 سانتی متر میباشد.
  • ارتفاع: ارتفاع آن هم 75 سانتی متر میباشد.

ابعاد و ارتفاع میز منشی

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

ویژگی های میز اداری خوب

میز کنفرانس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

طراحی سفارشی میز منشی استاندارد و متریال های مورد استفاده در کانتر پذیرش

میز منشی در ابعاد و مدل های مختلفی متناسب با محیط کاری ساخته میشود و به همین دلیل دارای تنوع طرح و رنگ و مدل و اندازه های مختلفی توسط تولید کنندگان تولید میشود. در ساخت این محصول از متریال های مختلفی از جمله: ام دی اف، فلز، شیشه ی رنگی، ملامینه، نئوپان، چوب، لترون، چرم و … استفاده میشود.

ام دی اف هایگلاس جز یکی از پر طرفدارترین متریال هایی میباشد که در تولید میز منشی مورد استفاده قرار میگیرد و بنابه خواسته و انتخاب مشتری باتوجه به متراژ فضای کاری که قرار است میز پذیرش قرار بگیردانتخاب میشود.

شما میتوانید برای مشاوره و انتخاب بهترین ابعاد و مدل میز منشی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانند شما را برای انتخاب بهتر، بیشتر راهنمایی نمایند.

علاوه بر انتخاب متریال ها، کار فرمایان برخی اداره ها و شرکت ها دوست دارند که میز منشی و میز مدیریت به صورت ست طراحی شود، که طراحی ابعاد و مدل میز منشی به صورت کلاسیک، مدرن، شیک و یا فانتزی صورت میگیرد. و در آخر مهم ترین مزیت طراحی سفارشی میز منشی توسط گروه تولیدی نماپارت این است که شما میتوانید هر مدل، رنگ، طرح و ابعادی که مدنظر دارید را سفارش دهید و باتوجه به سابقه ی کاری گروه تولیدی نماپارت اطمینان داشته باشد که بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب جهت کسب رضایت کامل شما ارائه خواهند داد.

میز منشی استاندارد

عوامل موثر بر ابعاد میز پذیرش

از آنجایی که میز منشی در طرح و مدل و رنگ های مختلفی ساخته میشود، ابعاد و اندازه‌ی آن تحت تاثیر یکسری عوامل از جمله نوع متریالی که مصرف میشود و یا نوع دکوراسیون داخلی آن فضا که به چه صورت است، و باتوجه به اینکه فضای کاری چه متراژی دارد که بشود از میز های کوچک و یا بزرگ استفاده کرد و هم چنین تعداد افرادی که قرار است از میز استفاده کنند، بستگی دارد.

برای سفارش و انتخاب بهترین ابعاد و مدل میز منشی در طرح و رنگ های مختلف همین حالا با شماره ی 09120399509 ) تماس بگیرید.

میز پذیرش

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

راه هایی برای تغییر ارتفاع مورد نظر میز منشی

در برخی از مواقع شما تصمیم میگیرید که ارتفاع میز منشی را متناسب با کسی قرار است از آن استفاده کند تنظیم کنید و امکان این وجود ندارد که برای هر فردی میز منشی متناسب با قد او را خریداری کنید، ما دو روش برای حل این مسئله را برای شما بیان میکنیم که به راحتی بتوانید میز را متناسب با قامت منشی هماهنگ کنید.

در روش اول اگر  قد فرد بیش از 180 سانتی متر باشد و ارتفاع میز برای او کوتاه باشد و هنگام کار دچار مشکل شود، میتوانید با تعویض پایه های میز و استفاده از پایه هایی که قابلیت این را دارند که بشود ارتفاع آن را کم و زیاد کرد و متناسب با قد فرد تنظیم کرد.

در روش دوم میتوانید به جای صندلی های معمولی از صندلی های ارگونومیک استفاده کنید که به راحتی میشود ارتفاع صندلی را با ارتفاع میز هماهنگ کرد. نکته ی قابل توجه در استفاده از این روش این است که برای کسانی که ارتفاع صندلی بیش از حد اگر بالا رفت میتوانند از زیر پایی های طبی متحرک استفاده کنند تا پاهایشان در وضیعت درست و صحیح قرار بگیرد و در حین کار دچار آسیب و مشکل نشوند.

کانتر پذیرش

نتیجه گیری

استفاده از میز منشی استاندار علاوه بر اینکه باعث بهره وری بیشتر و بازدهی کار به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند و بر زیبایی فضا می افزاید، باعث ایجاد نظم و انضباط در فضای های کاری میشود و از طرفی مکان مناسبی برای نگهداری اسناد، مدارک، سیستم رایانه و پرونده ها میباشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد شما میتوانید به راحتی بهترین ابعاد و مدل میز منشی متناسب با فضای کاری خود را انتخاب کنید و اگر در این زمینه ها سوالی دارید و یا جهت سفارش محصول با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت میتوانید با کاشناسان ما تماس بگیرید و یا به صفحه ی درخواست مشاوره رایگان ما بروید.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

بهترین ابعاد و مدل میز منشی

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

مبلمان اداری مدرن و صندلی اداری

کمد اداری و انواع آن

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf