کفپوش اداری بامبو و مزایای انتخاب آن

نصب کفپوش اداری بامبو
کفپوش اداری بامبو عامل ایجاد مجموعه ای پویا و همچنین یک انتخاب اقتصادی برای مشتریانی که می خواهند، کفپوش اداری نصب کنندمیباشد. علاوه بر همه این ها نصب کفپوش بامبو آسان و دوام بالایی دارد که با محیط های آب و هوایی سازگاری دارد. گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد. پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره از جنس های شیشه ای، آلومینیومی، ام دی اف، کمد، میز، سقف کاذب، دیوار پوش و کف پوش از جمله محصولات شرکت نماپارت است. در کنار این محصولات، ارائه مشاوره تخصصی در انتخاب و تهیه پارتیشن اداری و محصولات مختلف دکوراسیون داخلی از جمله نصب کفپوش اداری بامبو از خدمات گروه تولیدی نماپارت است و شما میتوانید جهت مشاوره ی رایگان برای نصب کفپوش اداری بامبو با این شماره ( 09120399509 ) تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (3 امتیاز)

کفپوش اداری بامبو

در حقیقت، کفپوش اداری بامبو مجموعه ای از وسیع ترین طیف رنگ ها ، الگو ها و ابعاد متناسب با محیط اداری را در اختیار مشتریان و مدیران قرار می دهد.کفپوش بامبو جذاب ترین ظاهر ممکن را به محیط اداری می دهد. از آن جایی که مواد تشکیل دهنده بامبو دارای ویژگی های بسیار غنی و الگوهای جالبی هستند، از این رو کفپوش بامبو بسیار مناسب برای محیط هایی مثل اتاق های اداری، اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و … است.

کفپوش اداری بامبو

نصب کفپوش اداری بامبو و نحوه ساخت آن

در حالی که بامبو در حالت طبیعی نسبتاً سخت است، اما شکننده و ناهموار است و به همین دلیل برای ساخت و نصب کفپوش اداری بامبو مدرن، از بامبو خام استفاده نمی شود. در طی فرآیندی در کارخانه، مواد طبیعی بامبو به گونه ای پردازش می شوند که فواید مثبت بامبو را حفظ می کند و در عین حال چوب بامبو متنوع تر می شود.

اولین قدم در ساخت کفپوش بامبو، خرد کردن ساقه چمن به قسمت های بسیار نازک است. پوست از مواد جدا شده و سپس در اسید بوریک جوشانده می شود. این اسید به از بین بردن هرگونه میکروارگانیسم ها یا باکتری هایی که ممکن است در بامبو کمین کنند، کمک می کند. در ضمن هر نوع نشاسته ماندگار نیز ممکن است  در سطح بامبو باقی بماند که باید از بین برود.

برش های نازک جداگانه با چسب مخصوصی پوشانده می شود و با استفاده از گرما و فشار به یکدیگر متصل می شوند. نحوه قرارگیری تراشه های جداگانه ، ظاهر نهایی کفپوش را تعیین می کند.

نصب کفپوش اداری بامبو

نصب پارتیشن اداری دست دوم

جهت نصب کفپوش اداری بامبو با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

آشنایی با گیاه بامبو

به احتمال زیاد، تاکنون هیچ منبع طبیعی مانند درخت بامبو نتوانسته اینقدر استفاده های مختلفی مانند کاغذ، چوب ماهیگیری، لوله آب و … در صنعت و تجارت داشته باشد. بیشترین موارد استفاده از بامبو در آسیای شرقی و مهمتر از همه، کشور چین وطن کارخانه حیرت انگیز چوب بامبو است.

چینی ها هزار سال تجربه استفاده از چوب بامبو را در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی و تجاری خود دارند. اکنون قریب به سی سال است که کفپوش بامبو به واقعیت تبدیل شده است.

بامبو به علت انعطاف پذیری و در عین حال سختی خود، این قابلیت را دارد که یک ماده بسیار مناسب برای کفپوش هر نوع اتاق شناخته شود. از بین 1250 گونه مختلف بامبو، فقط نوع خاصی از بامبو، چوبی مناسب برای تبدیل شدن به پارکت دارد.

بامبو گیاهی است که ارتفاع آن به 20 متر با قطر باورنکردنی تقریبا 25 سانتی متر می رسد. بامبو گیاهی همیشه سبز و بسیار نیرومند است. این گیاه که به صورت دانه ای می روید در ابعاد و گونه های مختلفی دیده می شود. این گیاه را علاوه بر آسیای شرقی و چین، می توان در آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه مشاهده کرد.

نکته مهم این است که از دیرباز در هیچ قسمت از اروپا درخت بامبو به صورت خودرو وجود نداشته است. این گیاه هم در آب و هوای سرد سیبری شرقی و هم در آب و هوای گرمسیری پرورش می یابد. بعضی از این گونه ها مانند مائو بامبو حداکثر تا یک متر در روز رشد می کند.

کفپوش بامبو

تفاوت چوب درخت و گیاه بامبو

جالب ترین تفاوت بین چوب و بامبو این است که بامبو از طریق یک شبکه زیرزمینی ریزوم (ریشه دائماً به درون محیط پخش می شود) به محیط مختلف منتقل می شود. اوج دوره و نهایت خواص بامبو مائو در طی سال های چهارم تا پنجم از زندگی آن ظاهر می شود.

پس از رسیدن به حداکثر محتوای لیگنین و سلولز، این گیاه ممکن است، توسط آفت ها و قارچ ها دچار تجزیه شود. بنابراین بازه زمانی چهار ساله و پنج ساله در بامبو بهترین دوره برای بهره برداری از این گیاه است؛ چرا که برش بسیار آسان تر است و ساخت و ساز کفپوش اداری بامبو در این دوره آسان تر است.

نکته مهم و تفاوت بامبو و چوب درخت این است که پس از بریدن بامبو، این گیاه دوباره رشد نمی کند، بلکه از طریق ریشه، بامبو های جدیدی را در چرخه تولید مثل مداوم در جنگل پدید می آورد. بنابراین قطع یک جنگل کامل بامبو یا کشت بامبو امکان پذیر نیست، اما با قطع درختان در یک محیط جنگلی، معمولا در اغلب درختان، درخت دیگر قادر به جبران یا زایش مجدد نیست.

نصب کفپوش اداری بامبو

( 09120399509 )

مزایای انتخاب و نصب کفپوش اداری بامبو

زیبایی طبیعی: بامبو محصولی کاملاً طبیعی است. تمام پارکت های اداری ساخته شده از بامبو خالص و بدون هیچ گونه افزودنی دیگری از چوب های آسیاب شده یا رنگ های  سطحی هستند، که این امر باعث می شود محیط اداری زیباتر، سالم تر و گرم تر باشد.

بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی: بامبو دارای سختی  بسیار زیادی است که نسبت به رایج ترین پارکت های اداری چوبی برتر است. این کفپوش اداری در برابر لکه ها مقاوم است و با نام  فولاد طبیعی در جهان مشهور است. در کفپوش اداری بامبو دیگر نیاز به نصب نوار بر روی کفپوش اداری نیست؛ زیرا بامبو مقاومت زیادی در برابر خراشیدگی دارد.

قیمت: راحتی هنگام انتخاب کفپوش اداری جنبه اساسی و پایه دارد. کفپوش اداری بامبو با همان کیفیت نسبت به کفپوش های اداری چوبی ارزان قیمت تر است، و دلیل این قیمت فقط این است که مواد اولیه کفپوش اداری بامبو به صورت خودجوش بازسازی می شود.

مقاومت در برابر لکه ها و مایعات: پارکت اداری بامبو تمایل به جذب هیچگونه کثیفی و آلودگی ندارد. در حقیقت، کفپوش اداری نسبت به اکثر لکه های ناشی از مایعات مانند قهوه ، روغن ، سرکه و … بی تفاوت است. همچنین تمام مواد جامد موجود بر روی کفپوش به سادگی با جاروبرقی قابل نظافت است.

اقتصاد: در اثر پدیده جنگل زدایی، بامبو مرواریدی است که بطور خود به خود رشد می کند.

مقاوم در برابر آتش: بامبو نسبت به سایر چوب ها مدت زمان طولانی تری نیاز دارد تا طعمه حریق  شود و فقط در دماهای بسیار بالا شعله های آتش باعث آسیب می شود. شواهد نشان می دهد سیگار روشن شده بر روی کفپوش اداری بامبو نه تنها باعث آتش سوزی نشده، بلکه لکه سیگار نیز پاک شده است.

 سازگاری با محیط زیست: تمامی کفپوش های اداری بامبو با محیط زیست سازگاری دارند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی زنند.

دامنه تنوع کفپوش اداری بامبو: رنگ های کفپوش اداری از بامبو طلایی طبیعی معمول، بامبو قهوه ای تیره کربن شده، بامبو خاکستری سنگی و بامبو قهوه ای شاه بلوطی متغیر است. هم چنین اگر به دنبال تنوع غیر معمول تر هستید، می توانید بامبو هایی با طیف وسیع رنگ ها و بافت های اصیل و سبک های متفاوت داشته باشید.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، تخته های بامبو به گونه ای بافته شده اند که دوام زیاد و استقامت بالایی در برابر عوامل انسانی و محیطی داشته باشند. کفپوش اداری بامبو به سادگی در محیط های مختلف اداری نصب می شوند و با انواع پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری ام دی اف تطبیق داده می شوند.

کفپوش اداری بامبو

معایب کفپوش اداری بامبو

در حالی که هنوز بامبو سخت تر از اکثر کفپوش های چوبی است، اما گاهی برخی بامبو ها ممکن است دوام کمتری داشته باشند و هم چنین کفپوش اداری بامبو اصلا مناسب برای محیط های مرطوبی نظیر حمام ها و سرویس های بهداشتی نباشد.

نتیجه گیری

بامبو مهندسی شده، در صورت نصب و نگهداری صحیح ، می تواند تقریباً در هر مکانی، مناسب باشد. ممکن است مدیران یک محیط اداری در محیط های پر ترافیک، به یک کفپوش اداری ضد سایش احتیاج داشته باشند که کفپوش اداری بامبو بهترین و مناسب ترین گزینه است.

هم چنین با توجه به اینکه به تازگی کفپوش اداری بامبو ضد آب فرآوری شده است، پس می توان گفت کفپوش بامبو بهترین انتخاب در هر زمان و شرایط است. واگر میخواهید با انواع کفپوش های اداری بیشتر آشنا شوید صفحه ی معرفی انواع کفپوش های اداری را مطالعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت خرید و نصب هر نوع از کفپوش های اداری از جمله کفپوش اداری بامبو با کمترین قیمت و کیفیت بالا و نصب سریع با ما تماس بگیرید ( 09120399509 )

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf