دیوار پوش اداری PVC چیست؟

دیوار پوش اداری PVC

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
4.9/5 - (7 امتیاز)

دیوار پوش اداری PVC یک سیستم روکش با نصب آسان است که از پانل های پی وی سی جامد و لوازم جانبی مختلف ساخته شده و در یک دفتر اداری تعبیه می شود. معمولا دیوار پوش اداری پی وی سی اغلب در محیط هایی نصب می شود که نظافت و نگهداری را ساده می کند و زیبایی شناسی بلند مدت را تقویت می کند. مقاومت استثنایی دیوار پوش اداری پی وی سی در برابر ضربه، واکنش در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، لکه ها و برش آسان و… سبب شده تا این دیوار پوش اداری محبوبیت زیادی داشته باشد.

دیوار پوش ها می توانند با قرار گرفتن بر روی یک لایه بصری عیوب و نقص های یک محیط اداری و حتی یک نقشه ساختمان اداری را تا حدودی بپوشانند. نصب دیوار پوش اداری علاوه بر ویژگی های تعریف شده خلاقیت محیط اداری شما را افزایش می دهد و یک بستر عالی برای چاپ دیجیتال و تزئین محیط اداری شما پدید می آورد.

به تازگی کشور آلمان از نسخه دیوار پوش های اداری پی وی سی ضد میکروب و با امنیت زیستی متوسط خود، پرده برداری کرده است. این جمله نشان می دهد که دیوار پوش  اداری PVC می تواند دوستدار محیط زیست باشد.

دیوار پوش اداری ارزان

PVC یا (پلی وینیل کلراید) چیست؟

پلی وینیل کلرید (PVC یا وینیل) یک پلیمر گرم، مقرون به صرفه و ارزان است؛ که به طور گسترده ای در صنعت ساختمان و ساخت و ساز، در تولید پروفیل های درب و پنجره، لوله ها (آشامیدنی و فاضلاب)، عایق سیم برق و کابل، دستگاه های پزشکی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده جامد، سفید و خاصیت شکننده دارد؛ که به شکل پودر یا گرانول موجود است. PVC به دلیل خاصیت همه کاره خود مانند سبک بودن، دوام، کم هزینه بودن، پردازش و نصب آسان، هم اکنون جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن، لاستیک، سرامیک و … است.

نصب دیوار پوش اداری PVC

نصب پارتیشن اداری دست دوم

جهت نصب دیوار پوش اداری PVC با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

تحولات PVC مبتنی بر بیولوژی

تولیدPVC به تازگی از موادی نظیر سویا، گندم یا حتی نیشکر، اکنون در آلمان میسر شده است. امروزه  فرمولاسیون PVC نیز مانند چندین پلیمر دیگر، دچار تحول و تغییرات اساسی در جهت رونق تولید، همگام با عدم آلودگی محیطی شده است.

هنگامی که صحبت از محیط اداری می شود، بسیاری از افراد سعی می کنند تا از طراحی های به روز و آپدیت شده استفاده کنند؛ زیرا این طراحی ها ضمن اطمینان و جذابیت بصری آنها، ظاهری مشتری پسند به محیط می دهند.

به همین دلیل دیوار پوش های اداری PVC به طور فزاینده ای محبوب می شوند. به عبارت ساده تر، دیوار پوش PVC ارزان، می تواند گزینه دیواری سبک تر و با دوام تری، نسبت به کاشی ها و یا رنگ آمیزی ترجیح داده شوند.

از دیوار پوشPVC در کجا می توان استفاده کرد؟

مکان های مختلفی وجود دارد که می توان دیوار پوش پی وی سی را نصب کرد. یکی از مهم ترین مکان ها به جهت نصب دیوار پوش اداری پی وی سی، محیط های مرطوب است. از این رو استفاده از دیوار پوش PVC در محیط های آزمایشگاهی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … که مدام در معرض شست و شو و استریل شدن هستند گزینه بسیار مناسبی است.

دیوار پوش اداری جدید

در هنگام انتخاب و نصب دیوار پوش اداری PVC چه فاکتور هایی حائز اهمیت است؟

در هنگام خرید یک محصول نخستین مبحثی که شاید از خرید آن محصول نیز مهم تر است، تحقیق و جست و جو درباره محصول است. خرید یک محصول باید به گونه ای باشد که همواره مزایای آن بیش از معایب آن باشد. پس برای خرید یک دیوار پوش اداری PVC موارد ذیل بسیار حائز اهمیت است.

اندازه گیری محیطی که قرار است در آن دیوار پوش اداری PVC نصب شود بسیار حائز اهمیت است. این کار علاوه بر اینکه نصب آسان را به دنبال دارد باعث شکیل شدن محیط اداری می شود.

در یک آزمایشگاه یا هر محیط اداری شلوغ و پر هیاهو، در مرحله اول ضروری است که دیوار هایی که نصب شده ضد آب باشد تا در اثر نشت آب به دیوارها آسیب نبیند. هم چنین بسیار واجب است دیوار های نصب شده، عایق صوت باشند تا هیاهوی مراجعه کنندگان دیگر ساکنین را اذیت نکند.

اغلب در مورد دیوارهای نقاشی شده یک محیط مرطوب، تجزیه رنگ و لایه برداری از دیوار اتفاق می افتد. اما با این حال، دیوار پوش های اداری PVC به گونه ای طراحی شده اند که از نظر مقاومت در برابر آب و آتش کاملاً مناسب هستند.

بر خلاف کاشی ها و دیوار های سنتی با خواص قدیمی، نصب پانل های PVC بسیار آسان است؛ به حدی که با کمی سلیقه می توان بدون هیچ هزینه اضافی، توسط خود شخص نصب شود. پروسه نصب و میزان آلودگی محیط چه از نظر نظافت و چه از نظر صوت در نصب دیوار پوش اداری PVC بسیار کمتر از ساخت یک دیوار سنتی است.

از این رو برای نصب دیوار پوش اداری PVC لازم نیست به علت شلوغی، محیط اداری را تعطیل کرد؛ بلکه اغلب دیوار پوش ها در کمترین زمان قابل نصب هستند.

پانل های دیواری PVC می توانند در طیف گسترده ای از سبک ها، رنگ ها و جلوه ها قرار بگیرند. این موضوع  به این معنی است که همیشه یک راه حل برای تکمیل و تقویت طراحی داخلی فعلی محیط اداری شما وجود دارد.

از آنجا که PVC می تواند در پانل های متشکل از چوب و کاشی نیز جلوه اثر بخشی داشته باشد، می توان همه ویژگی های دیوار پوش پی وی سی را تجربه کرد، همه اینها در حالی است که دیوار سنتی هم چنان در یک محیط اداری وجود دارد.

انتخاب دیوار پوش اداری ارزان، از دیگر فاکتور های پر اهمیت است. اندیشیدن به این نکته، سبب شده تا افراد زیادی از کیفیت محصول چشم پوشی کنند. دیوار پوس اداری PVC در ابعاد و اندازه های مختلف و با هزینه ای مقرون به صرفه می تواند با انواع پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره تلفیق شود.

دیوار پوش اداری پی وی سی

مزایا دیوار پوش اداری PVC

  • نصب آسان و سریع
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب برای هر بودجه ای

دیوار پوش اداری  PVCمحصولی همه کاره: دیوار پوش اداری پی وی سی، برای پوشش دیوارها و سقف های اداره های عمومی و خصوصی، منازل، هتل ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کارخانه های فرآوری مواد غذایی و … بسیار ایده آل هستند.

انتخابی بهداشتی: پانل پی وی سی یک راه حل بسیار تمیز و بهداشتی برای دکوراسیون دیوار و سقف است. این دسته از دیوار پوش ها پس از نصب، هیچ لکه ای در آن ها مقاوم و ماندگار نیست. PVC مقاوم در برابر کپک است و از رشد انواع باکتری ها جلوگیری می کند.

نصب دیوار پوش اداری PVC

( 09120399509 )

دیوار پوش اداری پی وی سی محصولی همه پسند: پانل های پی وی سی فقط به مراقبت های محدود نیاز دارند. زمان تمیز کردن زیاد نیست و به خاطر سطح صاف دیوارپوش، خاک نمی تواند در منافذ، ترک ها و یا درز های آن  جمع شود. ی

ک پارچه ساده برای تمیز کردن سطح دیوار پوش اداری PVCکافی است.  موادی مانند کلر، ساینده و مواد شوینده قوی باعث تخریب آن ها می شود.

قابل بازیافت: دیوار پوش اداری PVC، 100٪ قابل بازیافت است.

عایق کاری: دیوار پوش اداری PVC عایق هستند. از این جهت گزینه مناسبی برای استفاده در تابلوهای PVC در گاراژها، زیرزمین ها، موتور خانه ها و یا مکانهای مشابه هستند.

نصب بدون تغییر: پس از نصب دیوار پوش اداری پی وی سی  دیگر نیازی به کار اضافی نظیر رنگ، لاک و … نیست.

دیوار پوش اداری PVC

معایب دیوار پوش اداریPVC

از آن جایی که هیچ محصولی بدون عیب و نقص نیست. دیوار پوش اداری PVC در برابر خورشید و اشعه فرابنفش بسیار حساس هستند. از این رو ممکن است در اثر قرار گرفتن بیش از حد در برابر خورشید، خاصیت خود را از دست بدهند و از عمر مفید آن ها کاسته شود.

گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت نصب دیوار پوش اداری PVC با کمترین قیمت و کیفیت بالا و نصب سریع با ما تماس بگیرید ( 09120399509 )

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf