پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن اداری هوشمند
شرکت ها در دنیای دیجیتالی امروز که به سرعت در حال رشد و پیشرفت هستند نیاز به دفترهایی دارند که به راحتی و بدون هیچ مشکلی، حریم خصوصی کارمندان حفظ شود که این کار به راحتی با نصب پارتیشن اداری هوشمند امکان پذیر میباشد. گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری سعی کرده بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود ارائه دهد. در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد پارتیشن اداری هوشمند و مزایا و ویژگی های آن و آشنایی با انواع پارتیشن اداری هوشمند در اختیار شما قرار داده ایم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ( 09120399509 ) تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
4.9/5 - (7 امتیاز)

پارتیشن اداری هوشمند و مزایای استفاده از آن

پارتیشن اداری هوشمند (شیشه های هوشمند) یکی از جدیدترین پیشرفت های تکنولوژیکی میباشد که برای تغییر و جداسازی فضای اداری مورد استفاده قرار میگیرد. پارتیشن های هوشمند درواقع نوعی از پارتیشن های شیشه ای محسوب میشوند با این تفاوت که در این نوع از پارتیشن ها از شیشه های هوشمند استفاده میشود که در زیبایی محیط اداری ما خیلی تاثیر گذار میباشد.

پارتیشن اداری هوشمند

شما با نصب پارتیشن اداری هوشمند می توانید میزان دید پارتیشن ها و میزان نور ورودی را توسط آنها کنترل کنید. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پارتیشن های اداری هوشمند می توانید شیشه های آن را مات کرده و دید به داخل یا دیگر نقاط را کم کنید. از مزایای پارتیشن هوشمند می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. ایجاد محیط امن جهت داشتن تمرکز بالا
  2. کنترل میزان دید به راحتی و از راه دور با استفاده از ریموت کنترل
  3. قابلیت تعویض
  4. نگهداری و نظافت آسان نسبت به پرده های کرکره ای
  5. مناسب برای کاربردهای مختلف مثل مکان های تجاری، اداری، آموزشی، دولتی، بهداشتی و …
  6. تنظیم میزان نور عبوری جهت داشتن تمرکز در کارها

پارتیشن اداری هوشمند

شیشه های هوشمند

شیشه های هوشمند (شیشه های مات شونده) یک نوع تکنولوژی خاص و جالب از انواع شیشه ها هستند که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند. یک مزیت بزرگ شیشه های هوشمند این است که می توان آن را در پنجره ها یا پارتیشن های اداری موجود نصب کرد، بنابراین نیازی به نصب مجدد شیشه های مخصوص در دفتر شما نیست.

البته، شیشه باید در مجاورت منبع تغذیه قرار گیرد تا جریان الکتریکی از آن عبور کند. استفاده از این نوع شیشه ها این امکان را به شما میدهد که شما میتوانید شیشه ها را هم به صورت مات و هم به صورت شفاف در بیاورید.

شیشه های هوشمند

پارتیشن های هوشمند چه ویژگی هایی دارند؟

استفاده از پارتیشن هوشمند، مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارد و پارتیشن های شیشه ای هوشمند، می توانند تا حد زیادی به پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای عادی شبیه باشند که این ویژگی ها را تمامی پارتیشن های اداری دارند. ولی مهم ترین آن که فقط در پارتیشن های اداری شیشه ای وجود دارد، شیشه های هوشمند میباشد که با استفاده از ریموت کنترل ساده میتوان در صورت نیاز شیشه ها را به صورت مات و یا شفاف درآورد.که یک جایگزین عالی به جای استفاده از پرده های کرکره ای میباشد، عمل می کند.

بنابراین شما می توانید در صورت لزوم از حریم خصوصی کامل برخوردار باشید اما همچنان ظاهر اداری مدرن و شیک را حفظ کنید. این امر به ویژه برای جلسات تجاری در اتاق های هیئت مدیره و اتاق های کنفرانس بسیار مناسب است تا همه شیشه ها را در یک لحظه به شیشه های مات تبدیل کند.با این حال، شیشه های اداری هوشمند فقط در زمینه ی حفظ حریم خصوصی در یک محیط استفاده نمیشود و کاربرد مهم دیگر این محصول این است که می تواند به عنوان یک صفحه نمایش عمل کند و نمایش ها و تصاویر را به صورت یکپارچه نمایش دهد.

پارتیشن اداری هوشمند

یکی دیگر از ویژگی های جالب شیشه های هوشمندی که در ساخت پارتیشن اداری هوشمند استفاده می شود، عایق صدا بودن آن ها است. پارتیشن های اداری ساخته شده با شیشه هوشمند صدا را از خود عبور نداده و می توانند یک راه حل عالی برای ایجاد یک اتاق ملاقات، اتاق کنفرانس، دفتر مدیریت و … باشند. وجود این ویژگی هایی که گفته شد پارتیشن های هوشمند تمامی ویژگی های پارتیشن های عادی را دارا هستند و تنها تفاوت آنها در هوشمند بودن و کنترل از راه دور آنها می باشد.

پارتیشن هوشمند

آشنایی با انواع پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن هایی که معمولا در محیط های اداری مورد استفاده قرار میگیرند در حالت کلی به دو دسته تقسیم بندی میشوند:

  1. پارتیشن اداری تک جداره
  2. پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن تک جداره همانطور که از اسمش پیداست به این صورت میباشد که یک لایه شیشه مورد استفاده قرار میگیرد و همین باعث میشود که میزان اتلاف انرژی در آن ها بالاتر برود و هزینه های مربوط به انرژی شما را افزایش دهد. و از طرفی چون نصب این نوع از پارتیشن ها کم هزینه تر از سایر پارتیشن ها میباشد مشتریان خاص خود و فروش بیشتری را دارد.

نوع دوم پارتیشن اداری هوشمند دو جداره میباشد که در این پارتیشن ها از دو لایه استفاده شده است و همین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و هزینه آن نبست به پارتیشن تک جداره بیشتر میباشد.این دو نوع پارتیشن تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند و هر دو نیز طرفداران خاص خود و فروش بالایی را دارند

شیشه های هوشمند

مقایسه پارتیشن اداری هوشمند دوجداره با پارتیشن هوشمند تک جداره

پارتیشن هوشمند تک جداره پارتیشن هوشمند اداری دوجداره عنوان ردیف
یکسان یکسان تنوع 1
کم بالا عایق صوت 2
هست هست ضد رطوبت 3
کم زیاد قیمت 4
دارد دارد قابلیت جابه جایی 5
کم بالا صرفه جویی در انرژی 6

 قیمت پارتیشن اداری هوشمند

قیمت پارتیشن های اداری بسته به نوع جنس و کیفیت محصول استفاده شده متفاوت میباشد. نصب پارتیشن اداری هوشمند به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته هزینه ی بالاتری نسبت به نصب پارتیشن های عادی دارد ولی با این حال هر دو مشتریان خاص خود و فروش بالایی دارند. گروه تولیدی نماپارت سعی کرده در همه ی این سال ها با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود رضایت آن ها را جلب کند و بهترین محصول را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت نصب پارتیشن اداری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید ( 09120399509 )

نصب شیشه های هوشمند

سوالات متداول

  1. پارتیشن اداری هوشمند چیست؟

پارتیشن های هوشمند درواقع نوعی از پارتیشن های شیشه ای محسوب میشوند با این تفاوت که در این نوع از پارتیشن ها از شیشه های هوشمند استفاده میشود که در زیبایی محیط اداری ما خیلی تاثیر گذار میباشد.

  1. انواع پارتیشن های شیشه ای کدام میباشند؟

پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره.

  1. میزان اتلاف انرژی در کدام نوع پارتیشن اداری هوشمند بیشتر میباشد؟

به دلیل تک لایه ای بودن پارتیشن تک جداره میزان اتلاف انرژی بیشتر دارد.

  1. نصب پارتیشن اداری هوشمند چه ویژگی مهمی دارد؟

با نصب پارتیشن اداری هوشمند می توانید میزان دید پارتیشن ها و میزان نور ورودی را توسط آنها کنترل کنید.

  1. انواع فریم های پارتیشن های اداری کدام اند؟

فریم های چوبی، فریم های آلومینیومی و پارتیشن های بدون فریم (فریم لس)

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf