پارتیشن اداری ارزان قیمت

پارتیشن اداری ارزان
نخستین مسئله ایی که در کنار کیفیت پارتیشن اداری و نصب پارتیشن اداری از اهمیت فراوانی برخوردار است بحث قیمت پارتیشن اداری است. در چند ساله اخیر پارتیشن اداری ارزان از جمله مهم ترین موضوعات نصب پارتیشن اداری در یک محیط کاری و سازمانی شناخته شده است. دید و برداشت هر شخص از واژه ارزان ممکن است متفاوت باشد. اما نخستین معنایی که در ذهن هر شخص در رابطه با پارتیشن اداری ارزان معنا می شود، هزینه و قیمت پارتیشن اداری است. گروه تولیدی نماپارات با نزدیک به 15 سال سابقه ی کار سعی کرده بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب در اجرای انواع پارتیشن اداری در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ما همراه باشد تا با انواع پارتیشن های اداری ارزان از جهت هزینه و معایب و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (14 امتیاز)

در نگاه اول شاید نخستین موضوعی که ذهن هر کسی را به سمت پارتیشن اداری ارزان سوق دهد، استفاده از پارتیشن اداری دست دوم است. اما نکته مهم در پارتیشن اداری ارزان، کیفیت در کنار قیمت مناسب است. یک پارتیشن اداری ارزان در صورتی ارزان نامیده می شود که در کنار کیفیت متریال و طول عمر بالا، دارای جنس مرغوبی باشد. به طور معمول پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن اداری mdf و پارتیشن اداری آلومینیومی نسبت به پارتیشن اداری شیشه ای از قابلیت جابه جایی و در مقابل فروش راحت تر و ارزان تری برخوردار است.

پارتیشن اداری ارزان

منظور از پارتیشن اداری ارزان قیمت چیست؟

پارتیشن اداری ارزان می تواند انواع پارتیشن ها از قبیل پارتیشن اداری دست دوم، پارتیشن اداری دو جداره، پارتیشن اداری تک جداره و … را در برگیرد. اما هر پارتیشن اداری می تواند از لحاظ ویژگی و مدت زمان کارکرد، جنس اولیه محصول، تک جداره و یا دوجداره بودن از هم تمایز پیدا کند. به طور حتم نصب پارتیشن اداری تک جداره واژه ارزان را در پارتیشن اداری ارزان ملموس و قابل درک تر خواهد کرد. زیرا پارتیشن های اداری تک جداره به علت خاصیت جا به جایی آسان خود و عدم عایق دما و صوت، از قیمت بسیار پایین تری نسبت به پارتیشن اداری دو جداره برخوردارند و می توانند گزینه مناسبی به جهت پارتیشن اداری ارزان باشند.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

مشروط بر اینکه از پارتیشن اداری تک جداره در محیط هایی استفاده شود که ویژگی اکوستیک و عایق بودن شرط نباشد. پارتیشن اداری دو جداره مطلوب باید علاوه بر قابلیت عایق خود دارای قیمت مناسبی باشد. که در این صورت می تواند با توجه به قابلیت جا به جایی خود و پوشش کابل های مخابراتی و مقاومت بالای خود می تواند گزینه بسیار مناسب و جالبی به جهت استفاده در یک محیط پر رفت و آمد اداری باشد. البته از آن جایی که به طور معمول پارتیشن اداری دو جداره از قیمت قابل توجهی برخوردار است، باید در هنگام انتخاب آن جنس و کیفیت پارتیشن دوجداره اداری ارزان قیمت را اولویت قرار داد.

پارتیشن اداری ارزان قیمت

مهم ترین نکته در امر پارتیشن اداری ارزان جنس پارتیشن است. معمولا پارتیشن هایی که در هنگام جا به جایی قابلیت آسیب دیدگی کمتری دارند را می توان پارتیشن اداری ارزان و سودمند دانست. زیرا این دسته از پارتیشن های اداری می توانند در صورت لزوم فروخته شوند و یا یک محیط اداری تغییر دهند. به طور معمول نصب پارتیشن اداری ام دی اف و نصب پارتیشن اداری آلومینیومی از هزینه نصب کمتری بر خوردار هستند. از این رو اغلب مدیران یک مجموعه اداری و معماران گرایش و تمایل بیشتری نسبت به نصب پارتیشن اداری آلومینیومی و پارتیشن اداری mdf در مقابل پارتیشن اداری شیشه ای دارند. چرا که این دسته از پارتیشن های اداری قابلیت نصب و حمل آسان با درصد آسیب دیدگی کمتری هستند.

گرچه پارتیشن اداری شیشه ای به علت سابقه کم خود کشور و شرایط نگهداری، از قیمت بالاتری برخوردار است و از جمله پارتیشن های اداری ارزان محسوب نمی شود. اما می تواند گزینه بسیار مناسب و متحرکی به عنوان درب ورود و خروج در محیط های پر رفت و آمد اداری باشد. مهم ترین و اساسی ترین بخش مبحث پارتیشن اداری ارزان را پارتیشن اداری دست دوم و کار کرده در بر می گیرد. به پارتیشنی دست دوم می گویند، که قبلا در محیطی مورد استفاده قرار گرفته است از این رو این مسئله سبب شده تا مقداری از میزان قیمت آن کاسته شود. پارتیشن های اداری دست دوم، بخش مهمی از گروه های پارتیشن اداری ارزان را شامل می شوند. در هنگام نصب پارتیشن اداری دست دوم مرغوبیت، محل استفاده، مدت زمان استفاده، جنس پارتیشن اداری و هزاران ویژگی و خواص پارتیشن اداری حائز اهمیت است.

هدف اصلی از نصب پارتیشن ارزان و بحث پارتیشن اداری دست دوم امکان استفاده مجدد و نصب پارتیشن اداری در محیط دیگری است که  قرار است با پارتیشن اداری دست دوم طراحی شود و بخش های مختلف آن از هم متمایز شوند. در هنگام نصب پارتیشن اداری دست دوم محل استفاده قبلی و مدت استفاده پارتیشن اداری بسیار مورد اهمیت است. معمولا پارتیشن اداری دست دومی که در محیط های آلوده ای از قبیل آزمایشگاه و بیمارستان استفاده می شود برای استفاده در یک محیط اداری، دیگر قابل مصرف و مناسب نیست. مدت استفاده از پارتیشن اداری دست دوم در محیط اداری قبلی، نقش مهمی در ظاهر، جلوه و دوام پارتیشن اداری دست دوم در محیط جدید دارد.

نصب پارتیشن اداری ارزان قیمتپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش و نصب پارتیشن اداری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

معمولا پارتیشن اداری دست دوم جزء دسته پارتیشن اداری ارزان محسوب می شوند و معمولا تاثیر شگرفی در کاهش هزینه پارتیشن بندی محیط اداری دارند. این دسته از پارتیشن های اداری مشروط بر عدم خوردگی و پوسیدگی می توانند تحول عظیمی در یک محیط اداری ایجاد کنند. در واقع پارتیشن اداری دست دوم یا پارتیشن اداری ارزان به معنای عدم کیفیت و خرابی پارتیشن نیست، بلکه پارتیشن اداری ارزان رابط و یا پلی است برای ساخت یک دفتر کاری لوکس و زیبا توسط پارتیشن های با کیفیت و مرغوب که قبلا استفاده شده اند. نکته مهمی که در پارتیشن اداری ارزان حائز اهمیت است، بحث نصب پارتیشن اداری در یک محیط اداری و قیمت پارتیشن اداری است. معمولا پارتیشن اداری ارزان را در محیط های کم رفت و آمد محیط اداری نصب می شوند.

از آنجایی که کیفیت و خوردگی و در مقابل دوام پارتیشن اداری نقش مهمی در نصب پارتیشن اداری دارد، معمولا اغلب مدیران یک مجموعه اداری گرایش بیشتری به استفاده از پارتیشن اداری ارزان mdf و پارتیشن اداری ارزان آلومینیومی دارند. که البته ممکن است پارتیشن اداریmdf در برخی مواقع مورد تهاجم جانوران موزی هم چون موریانه قرار گیرد. پارتیشن اداری آلومینیومی گزینه مناسبی از همه جهت ها است. زیرا اغلب پارتیشن های اداری آلومینیومی علاوه بر دوام خود قابلیت شست و شو و عایق بودن را دارا می باشند. پارتیشن اداری آلومینیومی جزء پارتیشن اداری ارزان و با کیفیت محسوب می شود. البته دوام پارتیشن اداری آلومینیومی در محیط های مرطوب ممکن است تا حدودی کاهش یابد.

پارتیشن اداری ارزان

قیمت انواع پارتیشن های اداری ارزان 

معمولا پارتیشن اداری بر اساس نحوه نصب پارتیشن اداری، استحکام و قابلیت های آن ممکن است متغیر باشد. به طور حتم نصب پارتیشن اداری و جنس پارتیشن اداری نقش مهمی در قیمت آن دارد. معمولا قیمت پارتیشن اداری mdf به جهت متقاضی زیاد، تنوع محصول و جا به جایی و نصب آسان از  قیمت کمتری برخوردار است، و از جمله پارتیشن اداری ارزان به شمار می رود. پارتیشن اداری آلومینیومی به سبب قابلیت شست و شو و عدم تهاجم حیوانات موزی دارای هزینه به نسبت بالاتری است. اما پارتیشن اداری شیشه ای به جهت امکان استفاده از نور طبیعی، قابلیت جابه جایی و نصب سخت خود از قیمت قابل توجهی و بالاتری برخوردار است.

اگر میخواهید راجب این مطلب ها بیشتر بخوانید روی آن ها کلیک کنید:

پارتیشن اداری آلومینیومی چیست؟

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن اداری

مزایا پارتیشن اداری ارزان

  • مرغوبیت پارتیشن اداری ارزان در کنار هزینه نسبتا کم
  • امکان استفاده از پارتیشن اداری ارزان در چند محیط اداری
  • امکان جا به جایی پارتیشن اداری ارزان
  • امکان نصب سریع و آسان پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

معایب پارتیشن اداری ارزان

  • عدم تنوع در پارتیشن اداری ارزان
  • وجود خوردگی و پوسیدگی در اغلب پارتیشن های اداری ارزان
  • عدم کیفیت در جنس های مورد استفاده در پارتیشن اداری ارزان

نحوه ی سفارش و خرید پارتیشن اداری ارزان از تولیدی نماپارت

گروه تولیدی نماپارت سعی کرده در همه ی این سال ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی نصب انواع پارتیشن ها و صنعت دکوراسیون داخلی به مشتریان خود، رضایت آن ها را جلب کند و بهترین محصول را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. مراحل سفارش پارتیشن اداری از گروه تولیدی نماپارت به صورت زیرمیباشد:

  • در مرحله ی اول شما میتوانید عکس از فضای کارتان و یا هر محیطی که میخواهید پارتیشن بندی کنید را به شماره ی 09120399509) در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و یا کارشناسان ما برای دیدن محل اجرای پروژه در آنجا حضور پیدا میکنند.
  • در مرحله ی دوم، محاسبه ی دقیق ابعاد و اندازه ها توسط کارشناسان ما صورت میگیرد و بعد از آماده سازی پیش فاکتور و قیمت تمام شده پروژه به مشتری ارسال میشود.
  • در مرحله سوم، پس از تایید هزینه تمام شده توسط مشتری، نقشه ی کار برای مشتری ارسال میشود.
  • مرحله ی چهارم، بعد از اینکه نقشه کار توسط مشتری تایید شود، سفارش برش شیشه و ام دی اف ها به کارخانه انجام میگیرد.
  • در مرحله ی آخر، بعد از آماده سازی شیشه ها و ام دی اف ها ، گروه تولیدی نماپارت تکنسین های خبره ی خود را به محل پروژه ارسال میکند.

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf