دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری

دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری
از آنجایی که چیدمان محیط اداری و استفاده از پارتیشن اداری برای تقسیم بندی محیط و بهینه سازی فضاهای موجود تاثیر زیادی در کارایی کارکنان و کارمندان آن شرکت یا اداره دارد و همینطور مطالعات هم نشان داده اند که فضای داخلی بهتر می تواند تا 80 درصد بهره وری کارکنان را بهبود دهد، به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مدیران قرار گرفته و یکی از دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری محسوب میشود. پارتیشن اداری نماپارات با بیش از 15 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر میخواهید راجب مزایا و دیگر دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری بیشتر بدانید در ادامه همراه ما باشید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (4 امتیاز)

دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری چیست؟

از پارتیشن اداری برای تفکیک و تقسیم بندی فضای اداری یا شرکت ها استفاده میشود که بسته به فضای مورد نظر و شرایط کسب و کار شما نوع پارتیشن را بنا به سلیقه خود انتخاب میکنید. به همین دلیل شما قبل از خرید پارتیشن اداری باید یک سری نکات و شناخت کلی از انواع پارتیشن های اداری و همین طور مزایای استفاده از پارتیشن اداری اطلاع داشته باشید که بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.در این مقاله به دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری که در اصل مزایایی که استفاده از پارتیشن اداری در اختیار ما میگذارد می پردازیم.

دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری

دلایل مهم استفاده ازپارتیشن های اداری

یکی از راه های استفاده موثر و بهینه از فضای اداری استفاده از پارتیشن است که می تواند به دلایل متعددی مفید باشد زیرا می تواند به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری کارکنان و همچنین ارتقای کارایی در کار استفاده شود. کارمندان شما هنگام کار در محیطی راحت و دلپذیر بهره وری بیشتری خواهند داشت.

جدا از مزایای کارایی، پارتیشن های اداری مقرون به صرفه تر از نصب دیوارهای دائمی هستند. استفاده از پارتیشن به این معنی است که در هزینه های انرژی مانند روشنایی و تهویه مطبوع صرفه جویی می شود زیرا تعداد اتاق هایی که برای گرم کردن یا روشنایی کاهش می یابد.

همچنین باید به این واقعیت توجه داشته باشید که شما می توانید به راحتی یک پارتیشن را اگر تصمیم دارید در آینده دفتر خود را عوض کنید جابجا کنید که مزیت انعطاف پذیری بیشتر پارتیشن ها میباشد که یکی دیگر از دلایل مهم استفاده پارتیشن اداری است.

اما نمی توانید که یک دیوار را جابجا کنید! یا اگر نیاز به گسترش فضای اداری یا شرکت خود دارید، با نصب پارتیشن اداری آسان تر از زمانی که مجبور به خراب کردن یک دیوار هستید میتوانید اقدام به این کار کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از پارتیشن اداری، حواس پرتی کمتر برای کارکنان در محل کار است که پارتیشن‌ بندی محیط باعث افزایش حریم خصوصی و دامنه تمرکز کارمندان میشود.

نصب پارتیشن اداریپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش و نصب پارتیشن اداری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

از آنجایی که سر و صدا در محل کار می تواند منجر به مسائل مختلف سلامتی شود و بر بهره وری کارکنان تأثیر بگذارد. پارتیشن‌های اداری مدرن با پارتیشن‌بندی محیط اداری و جلوگیری از حواس‌پرتی‌ها و سر و صدای هایی که ایجاد میشود به رفع این مشکل کمک می‌کنند. به عنوان مثال، کارمندان قادر به شنیدن مکالمه همکاران خود در یک تماس نیستند.

این علاوه بر کمک به جلوگیری از حواس‌پرتی‌های غیرضروری، باعث ایجاد حس حریم خصوصی نیز می‌شود. اگر دفتر شما در نزدیکی محل ساخت و ساز یا مناطق دیگری قرار دارد که باعث حواس پرتی می شود، پارتیشن های شیشه ای دو جداره را انتخاب کنید که مخصوص فیلتر کردن صدا هستند.

مزایای دیگر استفاده از پارتیشن اداری، باعث روشنایی بیشتر محیط میباشد. نور طبیعی جایگزین بسیار بهتری نسبت به استفاده از نور مصنوعی است و می تواند به افزایش تمرکز کمک کند. و باعث میشود بهره وری کارکنان را افزایش دهد.

مزیای استفاده از پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری شیشه ای به گونه ای طراحی شده اند که نور خورشید را از خود عبور می دهند، بنابراین نور فضای موجود را بیش از حد معمول جلوه می دهند. نور طبیعی بیشتر در دفتر شما نیز باعث بهبود روشنایی می شود و به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. پارتیشن های اداری جدا از مزایای مبتنی بر ابزار، زیبایی محیط کار را نیز بهبود می بخشند.

هر پارتیشن را می توان به صورت سفارشی ساخت تا متناسب با سلیقه شخصی کاربر مانند رنگ، متریال و اندازه باشد و از این رو راحتی و سبک را بهبود بخشد. به عنوان مثال، همان طور که گفته شد پارتیشن ‌های شیشه ‌ای در دفاتری که هدفشان افزایش قرار گرفتن در معرض نور طبیعی و در عین حال حفظ حریم خصوصی مورد نیاز است، می‌تواند بسیار مفید باشد.

آنها همچنین تصوری از فضای باز برای بازدیدکنندگان ایجاد می کنند، بنابراین یک محیط مثبت را فراهم می کنند و به شرکت ها و ادارات این امکان را می دهد که در دفاتر خود خلاقیت ایجاد کنند.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

مزایای مهم استفاده از پارتیشن اداری در یک نگاه

  1. افزایش زیبایی محیط
  2. تقسیم بندی بخش های مختلف فضا به حالت دلخواه
  3. نگهداری بسیار آسان
  4. عایق صدا بودن و کاهش سر و صدای محیط
  5. نصب و جمع آوری ساده و سریع
  6. جذب مشتری
  7. ایجاد حریم شخصی برای کارکنان
  8. دوام بسیار بالا
  9. مقرون به صرفه بودن
  10. استفاده بهینه از فضا
  11. انعطاف پذیر برای جابه جایی
  12. زیبایی و جذابیت محیط

دلیل استفاده از پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

نتیجه گیری

پارتیشن بندی اداری می تواند راحتی نیروی کار شما را افزایش دهد و باعث بهره وری اداره شما شود و در نهایت محیط کاری عالی را ایجاد کند. که در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان، پول و منابع می شود و این فرصت را برای شرکت فراهم می کند تا تجارت بیشتری را انجام دهد و به راحتی تمام کارها را انجام دهد.

امروزه شما میتوانید با سفارش و نصب پارتیشن های شیشه ای و یا هر نوع و متریالی که مد نظر دارید از گروه تولیدی نماپارت، بهره وری کارکنان خود را افزایش دهید. شما برای اطلاع دقیق تر و دریافت قیمت تمام شده و همینطور مشاوره ی رایگان جهت پرسش سوال هایتان می توانید با مشاوران متخصص نماپارت با این شماره 09120399509 ) تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf