پارتیشن اداری مدرن چیست؟

پارتیشن-اداری-مدرن

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (2 امتیاز)

زمان، عامل مدرنیته شدن بسیاری از اجناس اطراف است، پس پارتیشن اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. پارتیشن اداری مدرن در یک دفتر دائمی یا موقتی عامل هویت بخشی است. پارتیشن اداری مدرن به جهت زیباسازی و ساختن یک دیوار موقتی که نیمی از سر و صدایی یا آشفتگی های یک محیط اداری را خنثی می کند، تعبیه شده است. اگرچه فضاهای کاری مدرن انعطاف پذیری و فضای آزاد را طلب می کند، اما یک شرکت و کارمندان آن هنوز هم نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند. از جلسات مدیریت محرمانه، احساس منابع انسانی و … تمامی نیاز هایی است، که تنها توسط پارتیشن اداره دوجداره مدرن رفع می شود. نیاز به حریم خصوصی یک بحث تجملی نیست بلکه یک نیاز است. فرقی نمی کند که کارکنان در یک بخش تجاری کار کنند، یا یک محیط اداری. ایجاد یک دفتر لوکس به کمک پارتیشن اداری مدرن می تواند به طور حتم مسبب افزایش عملکرد کارکنان، شبکه تبلیغ گسترده دفتر اداری و جلب رضایت و آرامش مشتری شود.

پارتیشن اداری مدرن MDF

انواع پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن MDF:

به طور معمول پارتیشن اداری ام دی اف ایده آل برای هر محیط کاری است. پارتیشن اداری ام دی اف نمای سنتی تری را در یک محیط اداری یا  یک مطب پزشکی ایجاد می کند، در عین حال پارتیشن دوجداره می تواند گرمای دلپذیر تر و احساس صمیمیت بیشتری را در یک دفتر اداری ایجاد کند. پارتیشن  ام دی اف به علت پوشش فریم دار خود به سادگی قابل جا به جایی است.

از پارتیشن ام دی اف می توان در مکان های مختلفی نظیر اتاق کنفرانس، سالن انتظار، اتاق هیئت مدیره و … استفاده کرد. این مدل تنها محدود به ام دی اف نیست، بلکه می توان با لعاب دادن به آن به آن ها تنوع و رنگ روشن تری بخشید. پارتیشن دو جداره ام دی اف بسیار مقاوم در برابر صدا هستند. شاید تنها نگرانی کارفرمایان به جهت مردد شدن از انتخاب آن بحث آتش سوزی است. در پاسخ باید بگوییم که این مدل پارتیشن نه تنها ضد آتش است، بلکه قادر است در صورت گسترش آتش دود و گاز های سمی را محدود کند.

انواع پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن آلومینیومی:

پارتیشن آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی امروزه هستند. این دسته از پارتیشن ها قابلیت ادغام با پارتیشن شیشه ای را دارد و با کمترین آسیب به سادگی و در کوتاه ترین زمان نصب، حذف یا جا به جا شود. تمام سبک های پارتیشن اداری مدرن آلومینیومی می توانند با توجه به نیاز کارفرما یا طراح دکوراسیون پودرپاشی شوند. حتی می توان تمامی اتصالات را با روکش پوشاند. نکته بسیار جالب در مورد پارتیشن آلومینیومی، تنوع در سبک آن است. از این رو می توان از آن ها به عنوان پرده یا جایگزین پرده در یک محیط اداری استفاده کرد. این پرده شبه پارتیشن می تواند براق یا مات باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای:

بررسی ها نشان داده که پارتیشن اداری شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. به جرات می توان گفت تنها نوع پارتیشنی که بیش ترین جای بحث و پیشرفت را دارد پارتیشن اداری مدرن شیشه ای است. اغلب کارفرمایان یک محیط اداری برای ملموس شدن جنبه اداری مدرن دفتر خود سعی می کنند، از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. با استفاده از فناوری، می توان با یخ زدگی یا چاپ دکوراسیون متفاوتی در محیط اداری ایجاد کرد. این یک فرصت محبوب برای استفاده در بسیاری از سازمان های اداری است که آرم ها یا رنگ های اصلی خود را بر روی پارتیشن اداری خود نشان دهند، تا بتوانند با طراحی دفتر خود تمامی مزایا و ویژگی های تبلیغی را در کنار ظاهر مدرن و شیک محیط اداری داشته باشند.

نصب این نوع پارتیشن به مدیر یک شرکت اجازه طراحی و تبلیغ برند می دهد. شکی نیست که دفتر اداری عامل ایجاد یک تصویر ذهنی خوب است. به طور حتم نصب پارتیشن صحنه ای به مراتب جذاب تر و چشمگیر تر را در ذهن مشتری خواهد ساخت. در مورد ایمنی آتش این پارتیشن اداری می توانند در مقابل گرما، شعله و گاز با دمای 1600 درجه فارنهایت حداکثر 120 دقیقه مقاومت کنند.

تمامی پارتیشن های نام برده شده با توجه به خاصیت و بافت خود دارای ویژگی های مدرن و متفاوت هستند، اما شیشه متنوع ترین پارتیشن اداری مدرن است، که در طراحی دفتر اداری مورد استفاده قرار می گیرد. از دیوارها و درهای اداری گرفته تا پنجره ها و … می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد تا جلوه و نورپردازی با کیفیت تری را در فضای اداری ایجاد کرد. نصب پارتیشن اداری شیشه ای به عنوان یک جایگزین عالی برای پرده های پنجره عمل می کند، تا در صورت لزوم کارفرما یا کارمند از حریم شخصی کاملی برخوردار باشد. این مدل فیلم بسیار مناسب برای جلسات تجاری در اتاقها و اتاق های کنفرانس به منظور حریم خصوصی است.

هر چند که پارتیشن شیشه ای فیلم در بسیاری از موارد مفید نیست و امکان دارد افراد حاضر در جلسه از بحث غافل شوند، اما تنها محدود به اتاق کنفرانس ادارات نیست و می توان از آن ها در محیط هایی نظیر فروشگاه ها به منظور جذب مخاطب استفاده کرد. فیلم های استفاده شده در این دسته از پارتیشن های شیشه ای قابلیت پخش HD را داراست و می تواند وابسته به شرایط محیط کم نور شود. این دسته از پارتیشن در کاهش نویز و صدا بیشتری بازدهی را دارد. پارتیشن گاهی می تواند هم چون یک تخته سفید هوشمند در یک مدرسه یا محیط آموزشی عمل کند. پارتیشن اداری شیشه ای از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت ادغام با سیستم امنیتی دوربین مدار بسته را دارد.

مزایای پارتیشن مدرن

مزایای پارتیشن مدرن

  • امکان ادغام تکنولوژی هوشمند در کنار پارتیشن
  • ضد حریق بودن پارتیشن اداری مدرن
  • تنوع زیاد در سبک های آن
  • افزایش امنیت

تفاوت پارتیشن اداری با پارتیشن اداری مدرن در یک نگاه

پارتیشن اداری مدرن پارتیشن اداری عنوان ردیف
دارد دارد تنوع 1
هست هست عایق صوت 2
دارد ندارد جلاء تصویر 3
دارد/ دارای امنیتی بسیار بالا دارد/ به مراتب کمتر امنیت 4
سبک/ به مراتب امکان حمل آسان تر سبک/ قابل حمل وزن 5
به مراتب نصب سختی دارد نصب آسان نصب 6
دارد نصب پرده فقط در پارتیشن اداری شیشه ای نصب پرده 7
هزینه به مراتب سنگین تر هزینه مناسب و مشخص هزینه 8

 پارتیشن-اداری-مدرن

نتیجه گیری

استفاده از پارتیشن اداری مدرن آکوستیک دارای مزایای مختلفی از جمله سهولت در نصب و وزن سبک است. این مدل به راحتی قابل حذف است و هیچ آسیبی به بستر کار نمی زند و هنگام بازسازی فضای کار، کف و دیوارها بدون آسیب باقی می ماند. در آخر اینکه هزینه استفاده از این نوع پارتیشن تقریبا گران تر پارتیشن اداری و  دیوار سنتی است. اما  از نظر کاربردی، پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است. زیرا ظاهری عالی و جلوه ای جذاب به دفتر اداری می بخشد. اگر به یک دفتر کارآمد و جذاب احتیاج دارید، می توانید پارتیشن اداری مدرن را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf