نکات مهم هنگام خرید پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دست دوم
پارتیشن اداری دست دوم معمولا برای کسانی که توجه زیادی به بها و قیمت پارتیشن دارند، بسیار مناسب است. استفاده و ساخت اطاقک های مقرون به صرفه با مارک معتبر و کیفیت متوسط می تواند عاقلانه ترین راه به جهت ایجاد یک محیط اداری یا افزودن یک فضای اداری و یا تنوع در یک محیط اداری باشد. گروه تولیدی نماپارات با نزدیک به 15 سال سابقه ی کار سعی کرده بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت در اجرای انواع پارتیشن های اداری در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ما همراه باشد تا با پارتیشن اداری دست دوم و مقایسه آن با سایر پارتیشن ها و همینطور نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
4.9/5 - (16 امتیاز)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

منظور از پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دست دوم معمولا برای کسانی که توجه زیادی به بها و قیمت پارتیشن دارند، بسیار مناسب است. استفاده و ساخت اطاقک های مقرون به صرفه با مارک معتبر و کیفیت متوسط می تواند عاقلانه ترین راه به جهت ایجاد یک محیط اداری یا افزودن یک فضای اداری و یا تنوع در یک محیط اداری باشد.

اما در انتخاب و نصب پارتیشن اداری دست دوم سعی نکنید پارتیشن اداری ارزان و بی کیفیت خریداری کنید، بلکه سعی کنید پارتیشن اداری مقرون به صرفه و با کیفیت را اولویت قرار دهید. انتخاب یک پارتیشن اداری مطابق با محیط کاری یا پارتیشن اداری انعطاف پذیر و منعطف می تواند زیبایی محیط اداری شما را دوچندان کند.

مهم نیست که شغل شما چیست. مخارج پارتیشن بندی  می تواند  حجم عظیمی از بودجه مالی شما را تحت تاثیر قرار دهد. گذشته از هزینه، زمان انتظار برای تحویل پارتیشن اداری نو و دستورالعمل های پیچیده مونتاژ که می توانند ساعت ها وقت اداری شما و کارمندتان را بگیرد، نیز مسئله ای مشکل است.

خرید پارتیشن اداری دست دوم

نصب پارتیشن اداری دست دوم

جهت خرید پارتیشن اداری دست دوم با کمترین قیمت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

امروزه بیش از هر زمان دیگری، داشتن یک دفتر خوب طراحی شده برای بارز نشان دادن و موفقیت شما در تجارت حائز اهمیت است. فرقی نمی کند در چه بخش تجاری مشغول به کار هستید، یک دفتر به عنوان یک مرکز متمرکز عمل می کند و ظاهر آن بسیار اهمیت دارد.

ایجاد یک فضای کاری مناسب و متنوع می تواند باعث افزایش بهره وری مدیران و کارمندان یک محیط اداری شود ، استفاده از پارتیشن اداری دست دوم به منظور تغییر دکوراسیون برای بهبود فضای کاری ، طراحی لوگو برای جان بخشی به محیط اداری و حفظ کردن موفقیت تجاری، بهره گرفتن از جنبه های روان شناختی و… همه این ها از جمله بستر های موفقیتی است که لازمه آن خریداری یک پارتیشن اداری ارزان و با کیفیت است.

با وجود تعداد فزاینده ای از شرکت ها و مشاغل، ممکن است عده ای  فضای اداری موجود خود را به منظور اهداف خود تعویض کنند. تعداد بسیار زیادی از شرکت ها، از لوکس بودن محل کار لذت می برند و علاقه زیادی به تنوع در محیط اداری خود دارند. آن ها به دنبال گزینه مناسب و با کیفیتی هستند که نصب پارتیشن اداری دست دوم با کیفیت به منظور تنوع در محیط با توجه به بودجه مورد نظر می تواند مناسب ترین گزینه باشد.

با توجه به مطالب بالا استفاده از پارتیشن اداری دست دوم همیشه دلیلی بر بی کیفیت بودن پارتیشن نیست، بلکه جا به جایی شرکت ها، تنوع پذیری افراد، تغییر موضع در اتاق ها و … می تواند دلیلی بر فروش پارتیشن اداری باشد.

پارتیشن اداری دست دوم ام دی اف

نصب انواع پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری شیشه ای

نصب پارتیشن اداری دست دوم می تواند گزینه استانداردی باشد. با وجود اینکه ظاهر شکننده پارتیشن اداری دست دوم، می تواند همه را دچار تردید کند، اما پارتیشن اداری شیشه ای از جمله مستحکم ترین گونه های پارتیشن اداری هست.این نوع از پارتیشن، می تواند از طریق نفوذ نور طبیعی، جذابیت دفتر اداری شما را چندین برابر کند.

معمولا پارتیشن اداری دست دوم دو جداره از مقاومت بالاتری برخوردار است، از این رو این دسته از پارتیشن اداری طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از مزایا این دست از پارتیشن اداری دست دوم می توان به این نکته اشاره کرد که قابلیت خوردگی و شکستگی در پارتیشن اداری شیشه ای وجود ندارد.

به وسیله پارتیشن های اداری شیشه ای دست دوم، می توان دفتر اداری را رونق داد؛ زیرا این دسته از پارتیشن ها از طریق طراحی های خاص، می توانند به صورت شفاف یا مات لوگو شرکت شما را نمایان کنند. هم چنین با رنگ کردن پارتیشن اداری دست دوم شیشه ای می توان استحکام آن را بیشتر کرد و جلوه شگفت انگیزی در دفتر اداری یا مطب خلق کرد.

پارتیشن اداری دست دوم شیشه ای

پارتیشن اداری MDF

از دیگر پارتیشن های اداری که قابلیت جا به جایی دارند پارتیشن اداری MDF  هستند که علاوه بر سبک بودن و استحکام خود، به سهولت قابلیت مونتاژ و دمونتاژ را دارد. پارتیشن اداری MDF جایگزین مناسبی به جای آجر و ماسه هستند. برخی از پارتیشن های اداری دست دوم ام دی اف معمولا توسط قاب فولادی یا آلومینیومی پشتیبانی می شوند که محیط محرمانه و کاملا عایق را پدید می آورند.

نصب پارتیشن اداری دست دوم

( 09120399509 )

پارتیشن اداری آلومینیومی

این دسته از  پارتیشن های اداری، منعطف، مقرون به صرفه و مناسب هستند که فضای زیادی از کف را اشغال نمی کنند، نصب پارتیشن اداری دست دوم آلومینیوم بسیار آسان است و برای تغییر و تنوع در محیط اداری بسیار ایده آل هستند. علاوه بر این ها، پارتیشن اداری دست دوم آلومینیومی که در طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها هستند. اگر چه ممکن است پارتیشن اداری دست دوم آلومنیومی، از سایر پارتیشن های اداری دست دوم گران تر باشد، اما دوام این پارتیشن بسیار مناسب و ایده آل است.

اگر میخواهید راجب این مطلب ها بیشتر بخوانید روی آن ها کلیک کنید:

پارتیشن شیشه ای دوجداره کرکره دار

پارتیشن دوجداره ام دی اف

مقایسه پارتیشن های اداری دست دوم

ردیف عنوان پارتیشن اداری MDF پارتیشن اداری شیشه ای پارتیشن اداری آلومینیومی
1 مقاومت متوسط متوسط بالا
2 جا به جایی دارد دارد دارد
3 قابلیت رنگ آمیزی ندارد دارد دارد
4 خوردگی در برابر جا به جایی دارد دارد گاهی ممکن است
درصد آسیب در برابر جا به جایی کم بالا کم
5 قیمت ارزان گران مقرون به صرفه

برای خرید و نصب پارتیشن اداری دست دوم چه نکاتی حائز اهمیت است؟

از آن جایی که پارتیشن اداری دست دوم در محیط دیگری نصب بوده، پس اکنون اولین گزینه برای خرید آن ابعاد است. برای خرید پارتیشن اداری باید از طول و عرض و ارتفاع پارتیشن اداری اطمینان حاصل کنیم و یقین داشته باشیم پارتیشن اداری دست دوم در نظر گرفته شده مناسب با محیط اداری ما است.

کیفیت و جنس محصول از دیگر مواردی است که هنگام خرید و نصب پارتیشن اداری دست دوم و ارزان باید به آن دقت کنیم و آن ها را مد نظر قرار دهیم. نکته آخر این است که سلیقه و رنگ پارتیشن اداری، نقش تاثیر گذاری در انتخاب آن دارد.

به یاد داشته باشید رنگ هایی که انتخاب می کنید نقش بزرگی در ایجاد توهم ادراکی بعدی افراد دارد. به عنوان مثال، رنگ های نرم روی دیوارها نور را منعکس می کنند و باعث می شوند یک اتاق جادارتر به نظر برسد. از طرف دیگر، رنگهای روشن تر، روشنایی یک اتاق را افزایش می دهد. موادی که شما در رنگ کردن پارتیشن اداری انتخاب می کنید، نقش مهمی در روان کارمندان و مشتریان دارد.

به عنوان مثال پارتیشن اداری دست دوم شیشه ای می تواند اتاق شما را بزرگ جلوه دهد، در حالی که پارتیشن های اداری ام دی اف دست دوم می توانند توهم فضاهای کوچکتری را برای افراد ساکن در محیط اداری ایجاد کند. طراحی بافت و نصب پارتیشن اداری به صورت عمودی یا افقی بودن می تواند تاثیر زیادی در آرامش بینایی افراد داشته باشد و از توهم بی نظمی محیط اداری جلوگیری می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1632230165949{margin-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”2422,2382,2172,2092″ img_size=”200×200″ css_animation=”fadeIn”][button btntext=”مشاهده نمونه کارهای بیشتر…” btnlink=”/projects” custom_links_target=”_blank” css=”.vc_custom_1632230236147{margin-top: 15px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقایسه پارتیشن اداری نو و پارتیشن اداری دست دوم

پارتیشن اداری دست دوم پارتیشن اداری نو عنوان ردیف
متوسط بالا کیفیت 1
کم بالا تنوع 2
متوسط هست ضد رطوبت 3
ممکن است باشد هست ضد حریق 4
کم بالا درصد جا به جایی 5
کم بالا دوام 6
ارزان گران قیمت 7

نتیجه گیری

به طورکلی، استفاده از پارتیشن های اداری دست دوم می تواند تاثیر زیادی را بر تغییر نحوه کار کارمندان ایجاد کند. البته این تغییر ممکن است با توجه به فضای اداری و انتخاب و سلیقه افراد، تاثیر مثبت یا منفی باشد. گاهی می توان نوع پارتیشن اداری دست دوم مورد نیاز خود را انتخاب کرد و در صورت لزوم با دیگر انواع پارتیشن ها ترکیب و سپس نصب کرد، تا دفتر اداری کاربردی تر و زیبا تر نشان داده شود. تغییر لازمه تقویت روحیه است.

پارتیشن های اداری دست دوم و ارزان می توانند یک توجیه مناسب برای تغییر شکل محیط اداری و تقویت روحیه کارمندان باشند.گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت خرید پارتیشن اداری دست دوم با کمترین قیمت و نصب سریع با ما تماس بگیرید ( 09120399509 )

سوالات متداول

آیا پارتیشن های اداری دست دوم قابلیت رنگ آمیزی دارند؟

پارتیشن اداری شیشه ای و آلومینیومی قابلیت رنگ آمیزی دارند ولی پارتیشن اداری MDF قابلیت رنگ آمیزی ندارد.

آیا استفاده از پارتیشن های اداری دست دوم از نظر هزینه فرقی با پارتیشن های اداری نو دارد؟

بعله استفاده از پارتیشن های اداری دست دوم با کیفیت از نظر هزینه خیلی مقرون به صرفه تر از پارتیشن های اداری نو میباشد.

میزان مقاومت کدام نوع از پارتیشن های اداری دست دوم بیشتر است؟

میزان مقاومت پارتیشن اداری آلومینیومی بیشتر از پارتیشن اداری شیشه ای و  ام دی اف دست دوم میباشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمونه پروژه های پیاده سازی شده توسط نماپارت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”2586,2585,2584,2583,2579,2580,2581,2582,2575,2576,2577,2578,2574,2573,2572,2571,2569,2570″ img_size=”200 x 200″ css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1636012362642{margin-top: 5px !important;margin-bottom: 30px !important;margin-left: 100px !important;border-top-width: 3px !important;border-right-width: 3px !important;border-bottom-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #f4f4f4 !important;border-left-color: #dddddd !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #dddddd !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row]

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf