پارتیشن اداری متحرک و انواع آن

پارتیشن اداری متحرک
پارتیشن اداری متحرک واضح است، که سر منشاء آن خانواده پارتیشن اداری می باشد. همان طور که مشخص است به پارتیشنی پارتیشن متحرک گویند، که حول محور ریل سقفی یا کفی، قابل حرکت و جا به جایی است. که معمولا عامل تفکیک دو فضای مختلف به صورت دائم و موقت است. گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری سعی کرده بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود ارائه دهد.در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد پارتیشن اداری متحرک و مقایسه آن با پارتیشن ثابت و انواع آن و همینطور مزایای نصب آن در اختیار شما قرار داده ایم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ( 09120399509 ) تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
5/5 - (11 امتیاز)

پارتیشن اداری متحرک چیست؟

به بیان ساده می توان گفت پارتیشن اداری متحرک در واقع همان دیوارهایی هستند که به صورت پانلی یا آکاردئون قابلیت این را دارند که علاوه بر جداسازی دو محیط، موجب حفظ حریم خصوصی و سازماندهی کارمندان یک محیط اداری شود. این نوع پارتیشن علاوه بر قابلیت تفکیک خود به علت طرح و رنگ زیبای خود قادر است به یک محیط کسل کننده اداری جان ببخشد و آن را چشم نواز کند.

نصب پارتیشن اداری متحرکپارتیشن اداری متحرک

جهت سفارش و نصب پارتیشن اداری متحرک با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

پارتیشن اداری متحرک ساده ترین و سریع ترین راه برای جداسازی است، که امروزه بسیار مورد توجه رستوران ها، هتل ها، مراکز آموزشی و دفاتر اداری قرار گرفته است و به طور خارق العاده ای سبب افزایش فضا در یک محیط می شود، زیرا این دست از پارتیشن ها قابلیت این را خواهند داشت که کمترین فضا را به بهترین شکل نشان دهند. هم چنین پارتیشن اداری متحرک بهترین گزینه برای پوشش دهی فضا هایی مثل دهانه در سرویس بهداشتی، آشپزخانه اداری و اتاق نشیمن اداری است.

پارتیشن های متحرک اداری چگونه عمل می کند؟

پارتیشن های متحرک یا دیوارهای پارتیشن تاشو شامل یک سری پنل های در هم قفل شده هستند، که در یک مسیر مشخص قرار دارند. در صورت لزوم، از قسمت های مشخص مهر و موم شده در کف، با نصب پارتیشن اداری متحرک دو قسمت مختلف را برای زمان مشخص جدا سازی و آکوستیک می کنند. هم چنین در صورت بازگشت به حالت اولیه می توان پارتیشن اداری متحرک را در محفظه ای مانند کمد جا سازی کرد. از ویژگی های پارتیشن های متحرک می توان به سبک بودن و نصب آسان و یک نفره آن اشاره کرد.

نصب پارتیشن اداری متحرک

قیمت پارتیشن اداری متحرک

نصب پارتیشن متحرک اداری تنها محدود به یک محیط اداری نیست. بلکه می توان پارتیشن های متحرک را در محیط های آموزشی به عنوان تخته سیاه، جایگاه تعویض لباس در بوتیک ها، جداسازی آشپزخانه و پذیرایی، جداسازی سرویس حمام و دستشویی، محیط عکاسی و آتلیه و … استفاده کرد. قیمت پارتیشن اداری می تواند بر اساس جنس و کیفیت و ابعاد هر محصولی که شما انتخاب میکنید متفاوت باشد.

اگر میخواهید راجب قیمت هر محصول سوالی بپرسید حتما با این شماره تماس بگیرید( 09120399509 )

انواع پارتیشن متحرک اداری

پارتیشن متحرک را می توان مطابق با خصوصیات مختلف، جهت مورد نظر آنها، استفاده از آنها یا موادی که از آن ساخته شده اند طبقه بندی کرد. با در نظر داشتن این موارد، انواع مختلفی از این نوع پارتیشن ها وجود دارد:

پارتیشن اداری متحرک لولایی:

پانل ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان با نصب پارتیشن اداری متحرک با استفاده از ریل های تعبیه شده در سقف، پارتیشن اداری را در یک جهت حرکت داد. از این دسته از پارتیشن اداری معمولاً برای تقسیم یک اتاق اداری به دو قسمت استفاده می کنند. هم چنین می توان آنها را در انتهای مسیر ذخیره کرد.

پارتیشن اداری متحرک چند جهته (Multidirectional):

این نوع از انواع پارتیشن ها امکان تقسیم فضا از هر جهت را ممکن می سازد. زیرا هر ماژول موقعیت را به طور مستقل تغییر می دهد یا می توانند در محل مشخصی ذخیره شوند. نصب پارتیشن اداری متحرک امکان استفاده کامل از فضای داخل یک اتاق را ممکن می سازد، البته نه فقط به دلیل تطبیق پذیری آن، بلکه به این دلیل، پارتیشن دوجداره اداری متحرک می تواند در مکانی که قبلاً به منظور ذخیره سازی طراحی شده است، ذخیره شود.

پارتیشن متحرک اداری

پارتیشن اداری متحرک چرخ دار:

این دسته از پارتیشن های اداری، به علت چرخ های خود به سهولت قابل جا به جایی هستند. با نصب پارتیشن اداری متحرک چرخ دار به راحتی می توان در کمترین زمان دو محیط اداری را به آسانی از هم جدا نمود.

پارتیشن اداری دوجداره متحرک (آکوستیک):

این پارتیشن دوجداره اداری متحرک مملو از موادی مانند پشم معدنی، فوم، سیمان، کائوچو و … است، که عایق صوتی هستند. البته تمامی موارد گفته شده با توجه به جنس پارتیشن اداری دوجداره لحاظ می شود.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

پارتیشن اداری متحرک ( Mdf چوبی):

جنس این نوع از انواع پارتیشن کلاسیک تر است، و بسیار مورد توجه مدیران یک مجموعه اداری قرار می گیرد. نصب این دسته از پارتیشن های اداری بسیار آسان تر از سایر پارتیشن های اداری است. پارتیشن اداری MDF متحرک دوجداره خاصیت آکوستیک را نیز دارا است. نصب پارتیشن اداری دوجداره Mdf در بازار فروش دارای مبلغ رقابتی است. از پارتیشن اداری متحرک Mdf بیشتر در ایجاد نمایشگاه های چند روزه، اسکان موقت، مزون های تعویض لباس و … استفاده می شود.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری متحرک شیشه ای:

بهترین نوع پارتیشن اداری که گزینه بسیار مقاوم و مناسب برای دفاتر اداری، اتاق کنفرانس و … است. می توان به نصب پارتیشن اداری شیشه ای اشاره کرد. پارتیشن اداری دو جداره شیشه ای قابلیت نصب پرده کرکره ای را دارد، و می تواند تابش نور خورشید را درخشان کند. از نظر زیبایی شناسی، پارتیشن متحرک شیشه ای مدرن ترین، لوکس ترین و شیک ترین پارتیشن اداری محسوب می شود.

پارتیشن اداری متحرک شیشه ای

نصب پارتیشن متحرک هم می تواند به صورت پارتیشن اداری تک جداره متحرک به صورت تفکیک دو فضای اداره باشد و هم چنین می توان به صورت پارتیشن اداری دو جداره متحرک به عنوان در آکاردئون استفاده شود. طیف کاملی از تمام پارتیشن های اداری متحرک با بافت های مختلف، ارتفاعات و رنگ های متفاوت وجود دارد که می توان با نصب پارتیشن اداری متحرک بر جذابیت هر چه بیشتر محیط اداری افزود.

مقایسه پارتیشن اداری متحرک با پارتیشن ثابت در یک نگاه

پارتیشن اداری متحرک پارتیشن اداری ثابت عنوان ردیف
آسان تر گاهی مشکل سهولت نصب 1
کم/ برداشت آسان کم/ برداشت مشکل مدت زمان نصب و برداشت آن 2
به علت ساختار خود دوام کمتری دارند. دوام بیشتر دوام 3
بالا بسیار بالا استحکام 4
به مراتب متوسط تنوع بالا تنوع 5
سبک و انعطاف پذیر/ به سهولت جا به جا خواهد شد. سنگین/ به سختی جا به جا می شود وزن 6
به مراتب ارزان تر مقرون به صرفه هزینه 7

پارتیشن متحرک

مزایای نصب پارتیشن اداری متحرک

1. انعطاف پذیری برای جابجایی

از آنجایی که پارتیشن متحرک ساختار یک دفتر اداری را تشکیل نمی دهند، می تواند در هر زمان جا به جا شوند. این ویژگی پارتیشن های اداری متحرک سبب شده تا مدیران یک محیط اداری با نصب پارتیشن اداری متحرک بتوانند دو محیط را بدون دست بردن بر ساختار اصلی ساختمان یا پرداخت هزینه بالا تفکیک کنند.

2. طراحی متنوع پارتیشن متحرک

مواد و طرح های شیک، جذاب و خارق العاده ای بیشماری وجود دارد، که می تواند پارتیشن اداری متحرک را ایجاد کند. نصب این نوع پارتشن دارای هزینه کم در عین حال بازدهی بسیار بالایی است. به عنوان مثال از پنل های متحرک شیشه ای می توان برای ایجاد یک پارتیشن اداری استفاده کرد، و در عین حال پارتیشن اداری شیشه ای متحرک این امکان را به کارمندان مدیر اداری می دهد، تا در نور طبیعی قرار گیرند.

پارتیشن اداری متحرک

( 09120399509

 

از دیگر مزایا نصب پارتیشن اداری متحرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیباسازی محیط اداری توسط پارتیشن متحرک
  2. تلفیق حریم خصوصی و تفکیک فضا در عین متحرک بودن
  3. سهولت در حمل  و نصب آن
  4. هزینه متوسط انواع پارتیشن اداری متحرک
  5. جلوگیری از پراکندگی و بایگانی اسناد با پارتیشن اداری متحرک
  6. ایجاد اتاق موقت توسط پارتیشن های اداری متحرک
  7. جنبه امنیتی پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای متحرک
  8. دکوراتیو بودن انواع پارتیشن متحرک

گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد. برای دیدن نمونه کار ها و پروژه های گروه تولیدی نماپارت صفحه ی نمونه کار ها را دنبال کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت نصب پارتیشن اداری متحرک با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید( 09120399509 )

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان جهت نصب پارتیشن

فقط کافیه تماس بگیری

دیوار کوب تمام mdf