پارتیشن دوجداره اداری

پارتیشن دوجداره اداری چیست؟

پارتیشن به معنای جداسازی و تفکیک است. در دهه های گذشته پارتیشن به معنای یک دیوار ساخته شده از چوب بود که در اکثر مواقع تا سقف یک مکان اداری را تحت شعاع قرا می داد. پارتیشن دو جداره از جمله زیر گروه های پارتیشن اداری محسوب می شود که همواره می تواند متشکل از دو لایه پارتیشن MDF، پارتیشن دوجداره آلومینیومی، شیشه ای و یا تلفیقی باشد. به طور معمول ساختار پارتیشن دو جداره اداری شامل ستون های MDF، نوارهای ضد عایق PVC و شیشه است و از 4 الی 5 لایه mdf ملامینه با قطر 12 الی 16 میلی متری تشکیل شده است.

نصب پارتیشن دوجداره

نصب پارتیشن اداری دوجداره علاوه بر جداسازی دو قسمت و ایجاد حریم خصوصی در یک محیط اداری می توانند عایق بسیار خوب صوت و جلوگیری از اتلاف انرژی باشد و این امکان را در اختیار یک محیط اداری قرار می دهد تا تمام کابل های برق، داکت ها و باندهای صوتی دارای یک فضای مشخص و محفوظ باشند. این نوع از پارتیشن ها مانند پارتیشن تک جداره میتوانند در ابعاد مختلف (کوتاه، نیمه بلند، بلند و یا تا سقف) باشند. با نصب پارتیشن های دوجداره می توان چندین معبر را با هم ادغام کرد و علاوه بر به حداقل رساندن پرتی یک فضای اداری از ازدحام و شلوغی بیش از حد در یک محیط اداری جلوگیری کرد. امروزه پارتیشن های اداری دو جداره می توانند وابسته به میزان ارتفاع مشخص شده در مکان های مختلف اداری به منظور تفکیک فضا استفاده شوند. در پارتیشن های اداری دو جداره نیمه بلند امکان استفاده از در ورود و خروج نیز وجود دارد. در نتیجه این امکان سبب رعایت حریم خصوصی کارکنان، در یک محیط اداری خواهد شد. پارتیشن های اداری دو جداره پایان راه نیست، بلکه در واقع نخستین قدم موفقیت آمیز برای رسیدن به یک دکوراسیون دقیق و زیبا است.

ویژگی های پارتیشن دو جداره اداری

پارتیشن دوجداره از جمله پر مصرف ترین پارتیشن های اداری هستند که می توانند فضای یک محیط اداری را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند. پارتیشن اداری دو جداره علاوه بر استفاده در یک فضای اداری می تواند گزینه مناسب و ایده آلی برای استفاده در کارخانه ها و انبارها باشد. پارتیشن دوجداره علاوه بر خاصیت سخت بودن به مراتب دارای انعطاف پذیری و جذابیت بیشتری نسبت به دیوارهای آجری و تخته های سنگی است و این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا از کمترین فضا به بهترین نحو استفاده کنند.

نصب پارتیشن دو جداره اداری علاوه بر خاصیت های ضد آتش سوزی خود می تواند جلوه چشم نوازی را به یک مجموعه اداری ببخشد. تلفیق هنر منبت کاری و در کنار نصب پارتیشن اداری دوجداره از اتفاقات نو و جالبی است که می تواند یک محیط اداری را از حالت ساده و کسل کننده به یک محیط جذاب تبدیل کند. امکان استفاده و ترکیب رنگ های متفاوت در هنگام نصب پارتیشن اداری دوجداره سبب تنوع به مراتب بالاتری نسبت به دیوار های سخت آجری است.

پارتیشن های اداری دوجداره می توانند در ابعاد و اندازه های مختلف و تلفیقی از شیشه و mdf یا ساده باشند. سیستم دیواره های پارتیشن دو جداره به طور معمول از دو لایه سخت و یک قاب تشکیل شده است و به علت قابلیت عایق، سبک و مختصر و مقرون به صرفه بودن به یکی از اقتصادی ترین پارتیشن های اداری شناخته شده اند.

نصب پارتیشن دوجداره

نصب پارتیشن اداری دست دوم

جهت خرید و نصب پارتیشن دو جداره اداری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و نصب سریع با ما تماس بگیرید

( 09120399509 )

مزایای نصب پارتیشن دو جداره

از دیگر مزایای نصب پارتیشن اداری دوجداره می توان امکان نصب پرده کرکره در جدار پارتیشن های دوجداره اشاره کرد. نصب پرده کرکره در کنار پارتیشن اداری دو جدار فضای سایه روشن بی نظیری را برای یک محیط اداری فراهم خواهد کرد و همچنین در موارد نادر امکان استفاده از نور را در ساعات مختلف روز به کارمندان یک محیط اداری خواهد داد. با نصب پارتشن دوجداره می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. از دیگر مزایای پارتیشن های اداری بویژه پارتیشن دوجداره نقش مهم آن ها در ایجاد جان پناه است و همچنین امکان جابجایی پس از نصب پارتیشن های اداری دو جداره از دیگر مزایا و امکاناتی است که سبب شده تا پارتیشن های اداری نقش مهمی در محیط های اداری ایفا کنند.

انواع پارتیشن های اداری دوجداره

پارتیشن های اداری دوجداره دارای انواع مختلفی مثل پارتیشن دوجداره مدولار، پارتیشن دوجداره اکوستیک، پارتیشن دوجداره متحرک و … هستند که هر کدام وابسته به شرایط محیط اداری از آن استفاده می شود. از طرفی پارتیشن دوجداره امکان ایجاد کمد در بین پانل ها را برای محیط های اداری فراهم خواهد کرد. پارتیشن دوجداره به علت خاصیت اکوستیک بسیار مورد استقبال ادارات مختلف قرار می گیرد. اما زیبایی و دکوراتیو بودن این شکل از پارتیشن های اداری از دیگر عواملی است که سبب شده تا امروزه نصب پارتیشن های اداری دوجداره به عنوان یکی از آیتم های دکوراسیون در یک محیط اداری شناخته شود.

به طور کلی پارتیشن دوجداره به دو دسته ی زیر تقسیم میشود:

1.پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن mdf یکی از بروز ترین و پرکاربرد ترین پارتیشن های دوجداره میباشد و بسته بر کاربری مورد نظر و یا فضایی که استفاده میشود به انواع مختلف تقسیم می‎شود که به طورکلی از پانل ام دی اف و یا قاب‎های شیشه خور ایجاد شده‎اند. این نوع پارتیشن ها بیشتر در محیط های اداری مورد استفاده قرار میگیرند که اگر میخواهید راجب آن بیشتر مطالعه کنید صفحه پارتیشن اداری ام دی اف را دنبال کنید.

این مدل از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که میزان متر مربعی که پانل پرکننده و یا شیشه تشکیل می دهد تاثیری روی قیمت پارتیشن نخواهد داشت. این پارتیشن از ام دی اف ۱۶ میلیمتری با روکش ملامینه و شیشه تشکیل شده که از درجه آکوستیکی بسیار خوبی برخوردار است و یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن های اداری محسوب میشود.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

2.پارتیشن دوجداره شیشه ای

نوع دیگر پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای میباشد که یکی از پر کاربردترین و با کیفیت ترین پارتیشن ها محسوب میشودکه از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل ساخته شده است. از این نوع میتوان در ورودي ساختمان و راهرو هاي منتهي به اتاق ها برای جداسازی و تقسیم بندی فضا و همین طور برای قسمت های پرتی و ساخت انباری با نمایی زیبا به دلیل قابل حمل بودن و جداسازی راحت مورد استفاده قرار داد. از پارتیشن های شیشه ای در محیط های اداری هم برای تقسیم بندی فضای اداری به دلیل خواص آکوسیتک و نور طبیعی و همین طور زیبایی و کیفیت مورد استفاده قرار میگیرد. اگر میخواهید راجب انواع پارتیشن های شیشه ای اداری بیشتر بدانید صفحه ی پارتیشن اداری شیشه ای ما را دنبال کنید.

مقایسه پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری  MDF

پارتیشن دوجداره شیشه ای

ردیف عنوان پارتیشن اداری شیشه ای پارتیشن اداری ام دی اف
1 قابلیت عایق صوت دارد دارد
2 میزان خلاقیت خلاقیت در شیشه به مراتب بالاتر است دارد
3 قابلیت شست و شو به مراتب بهتر و بیشتر دارد
4 مقاومت مقاومت متوسط مقاومت بالا
5 قابلیت عایق گرما دارد دارد
6 سندبلاست دارد ندارد
7 قیمت نسبت به دیگر پارتیشن ها از قیمت بالاتری برخوردار است نسبت به دیگر پارتیشن ها از قیمت کمتری برخوردار است

 

خرید و قیمت پارتیشن دو جداره اداری نماپارت

گروه تولیدی نماپارت با فعالیت نزدیک به 15 سال در صنعت دکوراسیون داخلی و پارتیشن اداری، امروزه بیش از پیش با ارائه خدمات تخصصی تر به توسعه و اجرای طرح های خلاقانه می پردازد. و سعی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا و کم ترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با توجه به توضیحاتی که در این نوشتار راجب پارتیشن اداری گفته شد از جمله تنوع و مقاومت و کیفیت کار، شما می توانید بهترین کیفیت پارتیشن های دوجداره و پارتیشن تک جداره را از گروه تولیدی نماپارت بخواهید.

قیمت پارتیشن اداری  نماپارت کاملا بر اساس متریال مصرفی ، هزینه های پرسنلی و متراژ اجرا شده محاسبه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان جهت خرید پارتیشن اداری دوجداره با کمترین قیمت و نصب سریع با ما تماس بگیرید. 09120399509 )

نحوه ی سفارش و خرید پارتیشن دوجداره اداری از گروه تولیدی نماپارت

گروه تولیدی نماپارت سعی کرده در همه ی این سال ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی نصب انواع پارتیشن ها و صنعت دکوراسیون داخلی به مشتریان خود، رضایت آن ها را جلب کند و بهترین محصول را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. مراحل سفارش پارتیشن دو جداره اداری از گروه تولیدی نماپارت به صورت زیرمیباشد:

  • در مرحله ی اول شما میتوانید عکس از فضای کارتان و یا هر محیطی که میخواهید پارتیشن بندی کنید را به شماره ی 09120399509 در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و یا کارشناسان ما برای دیدن محل اجرای پروژه در آنجا حضور پیدا میکنند.
  • در مرحله ی دوم، محاسبه ی دقیق ابعاد و اندازه ها توسط کارشناسان ما صورت میگیرد و بعد از آماده سازی پیش فاکتور و قیمت تمام شده پروژه به مشتری ارسال میشود.
  • در مرحله سوم، پس از تایید هزینه تمام شده توسط مشتری، نقشه ی کار برای مشتری ارسال میشود.
  • مرحله ی چهارم، بعد از اینکه نقشه کار توسط مشتری تایید شود، سفارش برش شیشه و ام دی اف به کارخانه انجام میگیرد.
  • در مرحله ی آخر، بعد از آماده سازی همه وسیله ها و ابزار ها، گروه تولیدی نماپارت تکنسین های خبره ی خود را به محل پروژه ارسال میکند.

سوالات متداول

اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام